"משקר" מציגה את ה"חטיפחית": מארז פלסטיק ייחודי בצורת פחית שתייה למכירת מוצרים נלווים במכונות אוטומטיות

ה"חטיפחית" מעמיקה את חווית הקנייה ומהווה פתרון קל וזמין במקומות בהם אין מכונת חטיפים או מקור קנייה חלופי

"משקר", החברה המובילה בישראל למכירת משקאות ומזון באמצעות מכונות אוטומטיות, מציגה בפעם הראשונה בישראל את ה"חטיפחית": מארז פלסטיק ייחודי למכירת מוצרים נלווים במכונות האוטומטיות.
מארז ה"חטיפחית" זהה בגודלו לפחית משקה רגילה, ובתוכו נמצאים זוג מוצרים נלווים למשקאות השונים: עוגיות איכותיות ובוטנים מצופים.
מארז ה"חטיפחית", פרי פיתוח כחול לבן, מצויד בנוסף בזוג רגליים שהופכות אותו מאריזת פלסטיק פשוטה לקופסת אחסון מדליקה ורב פעמית.

ה"חטיפחית" מעמיקה את חווית הקנייה ומהווה פתרון קל וזמין במקומות בהם אין מכונת חטיפים או מקור קנייה חלופי. בכוונת החברה לפתוח שווקים נוספים למארז בתחום המתנות וההפתעות לילדים ובני נוער, להעמיק את שיתוף הפעולה עם גופים מסחריים נוספים ואף לנצל את שטח ה"חטיפחית" לפרסום.

"משקר" היא החברה המובילה בישראל לשיווק ולהפעלת מכונות משקה אוטומטיות. באמצעות המכונות משווקת "משקר" את המותגים המובילים בישראל בתחום המזון והשתייה. מכונות השתיה הקרה כוללות את מוצרי "קוקה-קולה, "פריגת", נביעות" ומכונות השתייה החמה כוללות את מוצרי "נסטלה" (אסם), ו"עלית". כמו כן משווקת "משקר" חטיפים של "אסם" ו"עלית" ושלגונים של "שטראוס".


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר