משרד הפרסום 4people interactive מוציא סדרת מדריכי משלוחים

משרד הפרסום 4people interactive הפיק לראשונה מדריך משלוחים מקיף ומודפס של פורטל האינטרנט "אתר המשלוחים של ישראל" – http://www.mishlohim.co.il החוגג 4 שנות פעילות. המדריך הוא הראשון מתוך סדרת מדריכים ארצית המרכז את כל בתי העסק המספקים שרות משלוחים לצרכן דרך מספר טלפון אחד, המנתב את השיחה אל הטלפן בבית העסק.

במדריך מוצגים תפריטים וגלריות מוצרים של בתי עסק מתחום המסעדות, בתי קפה, סופרמרקטים, פרחים ומתנות, מכבסות, ציוד לחיות, ציוד משרדי ודיו למדפסות, קונדיטוריות ועוד שירותי נוחות לבית או למשרד. המדריך יופץ בכ-150,000 עותקים מדלת לדלת לבתי אב ומשרדים בכל אזור תל-אביב ובורסת רמת-גן . "משלוחים" מציגה במדריך ובאתר מספר טלפון אחד 057-5000-500, המאפשר לבצע בקלות הזמנות ישירות מבתי עסק בפריסה ארצית.

לדברי גיא נאור, מנכ"ל משרד הפרסום "4people interactive" : "החלטנו להוציא את סדרת המדריכים בעיקר לאור המיתון ותוך זיהוי עליה משמעותית של יותר מ- 15% בכמות המשלוחים בעיקר בתחום המסעדות, שכן הצרכן הישראלי בחר להחליף בילוי במסעדה בבילוי ביתי עם חברים או משפחה. מדריך "בא לי משלוחים תל-אביב" מסדרת מדריכי צרכנות ארצית, מלווה את אתר האינטרנט המשמש זירת קניות חדשנית בהיקף ארצי ממגוון בתי עסק."

בין הרשתות ובתי העסק באתר ובמדריך: דומינו'ס פיצה, פיצה האט, בורגראנץ', דיקסי, השניצריה, דה לה פה, שושי פרחים, BLACK-BURGER, RIVER, בורגרס-בר, רשת דיו AFIC, דיו סנטר, רשת מכבסות המלאכים, הסושיה, בורגוס, דיטה, קפה-קפה ועוד.

www.mishlohim.co.il, טל. 057-5000-500

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר