משרד יחסי הציבור – שטרן אריאלי קיבל לטיפולו את תקציב היינץ

בימים אלה נבחר משרד יחסי הציבור, שטרן אריאלי, לטפל בתקציב יחסי הציבור של חברת היינץ H.J.Heinz). היינץ הינו מותג בינלאומי מוביל, בעל מגוון מוצרים, ביניהם קטשופ, רטבים, מרקים, שעועית, פסטה ומזון לתינוקות במותג Heinz.

תקציב היינץ יטופל בחטיבת המזון בשטרן אריאלי, המסתמכת על נסיון רלוונטי בתחומי המזון הכולל את קבוצת מי עדן, יקבי רמת הגולן , סנפרוסט ומעדנות מקבוצת תנובה רשת הקונדיטוריות רולדין, ורשת בתי הקפה הבינלאומית קופי בין.

"שטרן אריאלי" הינה בבעלות רונית שטרן ופופי אריאלי, והיא מייצגת בישראל את רשת GCI, חטיבת יחסי הצבור של תאגיד התקשורת האמריקאי GREY, בחברה 15 עובדים.

בין הלקוחות הבולטים של המשרד
בחטיבת מוצרי צריכה וסגנון חיים: מותגי פרוקטר & גמבל בישראל, רנו, ניסן, בשמים – הוגו, בוס, לקוסט, מותג היוקרה לואי ויטון.

בחטיבת מזון ומשקאות: קבוצת מי עדן, רשת הקונדיטוריות רולדין, יקבי רמת הגולן, סנפרוסט, מעדנות וקופי בין.

חטיבת תקשורת וטכנולוגיה: Hot – חברת הכבלים הממוזגת, 012 – קווי זהב, Dell – מחשבים

חטיבה עסקית: בריטיש איירוויס, לשכת המסחר ישראל בריטניה, קנט- הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות.

חטיבת הבריאות: חברת "רוש" פרמצבטיקה בע"מ, חטיבת מוצרי ראייה של ג'ונסון אנד ג'ונסון וקמפוס ברושים- ללימודי רפואה משלימה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה