משתה הבציר של יקבי רמת הגולן – חוויה

מאז הקמתם ב-1983, יקבי רמת הגולן הם המובילים בישראל, ונחשבים המתקדמים ביותר, הטכנולוגים ביותר, וגם בלי ספק העשירים ביותר. האמת היא גם שאנשי היקב נחמדים ביותר, חמים ולבביים, מה שמוסיף למאזן הכולל

יקבי רמת הגולן קיימו אירוע משתה מושקע ומדהים של חגיגות הבציר, עם מבט מחבק ואוהב של המפיצים, חוג הלקוחות והשותפים העסקיים.

הלוקיישן שנבחר לאירוע לא יכול היה להיות יפה יותר, מושקע יותר ונכון יותר, מאשר בכרם הדרומי ביותר של היקב בקיבוץ גשור.
כך מצאתי את עצמי בין כ- 500 מוזמנים, מביט נפעם ומשתומם על שורות אין סופיות של כרמים הממוקמים בגובה 400 מטר, עם בריזה נהדרת המשלבת שקיעה של אחר הצהרים על אדמת חימר עמוקה, שמניבה זני ענבים של פרנץ קולומבר ומוסקט קנלי.

מאז הקמתם ב-1983, יקבי רמת הגולן הם המובילים בישראל, ונחשבים המתקדמים ביותר, הטכנולוגים ביותר, וגם בלי ספק העשירים ביותר. האמת היא גם שאנשי היקב נחמדים ביותר, חמים ולבביים, מה שמוסיף למאזן הכולל.

יינות היקב איכותיים, וכל הזמן שוקדים בו על פיתוח זנים חדשים. היקב נמצא בבעלות משותפת של 4X4 קיבוצים ומושבים, ואלה הם: הקיבוצים אורטל, עין זיוון, אלרום וגשור; והמושבים יונתן, אלוני הבשן, רמות נפתלי, ורמת מגשימים. הכרמים מכסים למעשה את כל רמת הגולן.

היינן הראשי ביקב הוא ויקטור שונפלד – שזכה אמש ל"מי שבירך" מתמשך מהצמד אלי פיניש ומריאנו אידלמן, שהפכו אותו, יחד עם נשיא המדינה משה קצב, למסמרי המחץ בהופעתם המשעשעת.

המנכ"ל שלום בלייר פתח את ערב המשתה בתודות וברכות לעושים במלאכת הבציר, בגידולי הכרמים, בייצור היין, ומכאן עבר למפיצים, סוחרים, לרשתות השיווק, קניינים, חנויות ולמסעדות – כולם זכו לתודותיו.

אל מקום הכינוס הגיעו עשרות אוטובוסים בהסעות מאורגנות, והסדר במקום היה מופתי, כיאות להכנה מדוקדקת והערכות לקראת הקהל הרב שהוזמן וגם הגיע לחלוק כבוד ולהשתתף בחגיגה.

עמדות הגשה של מזון היו מסודרות ומוכנות לקלוט את הקהל הרב, עם שפע של דגים, בשרים, מאפים וסלטים מצוינים וערבים לחיך, והכי חשוב שלל יינות היקב: מוגזים, לבנים, אדומים, ויינות הקינוח.

רוח הערב הקרירה ביקשה כי נתלה על כתפינו איזה סריג או ז'קט, וקפה איכותי ומהביל ודברי מתיקה היו פינאלה למשתה של ממש.

אין ספק שמדובר באימפריה היכולה להתגאות בשם "ארץ היין".



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר