מתנה לחג: בקבוקי תירוש כרמל עם תווית אישית

נכנסים לאתר ייעודי לפעילות, בוחרים תמונה ועורכים אותה על גבי בקבוק התירוש ולסיום בוחרים את אפשרות השילוח: דואר שליחים או איסוף עצמי
התירוש הוא מיץ ענבים טהור וטבעי שמיוצר מ-100% ענבים מכרמים ברחבי הארץ. הענבים המשמשים בהכנת המיץ הינם ענבי יין הנבצרים בכרמים של כרמל שהינם כל הזמן בפיקוח היקב. התירוש מיוצר ללא סוכר, ללא תוספת מים, ללא חומרים משמרים או תוספות צבע אחרות, ולא נעשה מרכז פרי, אלא מהפרי הטרי עצמו.

לקראת חגי תשרי מציע יקב כרמל, היצרן של מיץ הענבים 'תירוש כרמל' מ- 100% ענבים, עם מתנת חג מיוחדת: תירוש כרמל בהזמנה אישית, עם תווית אישית של תמונת היקרים לנו  והקדשה אישית. זאת כחלק ממגמת הפרסונליזציה בשיווק העושה שימוש ביכולת הטכנולוגית להתאים את המסר השיווקי להעדפות האישיות של הלקוחות.   ביקב אומרים כי פעילות זו מתחברת לערך הליבה של מותג יקב כרמל:  "לחיי רגעים של שמחה משותפים" תחת המסר "100% ענבים, 100% שמחה".

צילום אבי לוי
צילום אבי לוי

כפי שאומר רן אסא, מנהל השיווק של כרמל:  "לקראת חגי תשרי 2018, אנו שמחים להציע את תירוש כרמל המקורי בעיצוב אישי, כדי להעניק מתנה מרגשת וייחודית שתלווה את ארוחות החג". כדי להזמין

נכנסים לאתר הפעילות,  בוחרים תמונה, עורכים אותה על גבי בקבוק התירוש הנבחר, ולסיום בוחרים את אפשרות השילוח: דואר שליחים עד הבית בתוספת תשלום, או איסוף עצמי מאחת מנקודות האיסוף בתפוצה ארצית. הפעילות תסתיים ב-31.10.2018.

מחיר תירוש כרמל בתווית אישית דרך ממשק דיגיטלי בלבד – 19.90 ₪ (באיסוף עצמי לא כולל דמי משלוח). מחיר תירוש כרמל  ברשתות השיווק  15.90 ₪.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר