נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר: Endless Taste, Zero Sugar

פיתוח הסוכריות בהיבט הטעם ובפן הטכני של עיצוב האריזה ייצר אלטרנטיבה איכותית לקיים בשוק ועשוי לשנות הרגלי צריכת סוכריות קשות ללא סוכר בישראל

מותג הסוכריות ZERO CANDIES מבית יצרן הסוכריות היווני LAVDAS, מגיע לראשונה בישראל בשלושה טעמים של תפוז, מנטה וחמאה בהם משולב מילוי קרם שוקולד בלגי עשיר. זאת לצד ארבעה טעמים נוספים: אייס בלו מרענן, תות חלבי, לימון עם ויטמין סי, ואספרסו קרמי. הסוכריות מכילות תחליפי סוכר (ISOMALT וסטיביה), אינן מכילות חומרים משמרים, ועומדות ברפורמת הסימון התזונתי בכמות הסוכר והשומן הנמוכה. המחיר בהתאם להחלטת הרשתות ומחירן בין 7-8 שקלים לאריזה של 12 סוכריות. להשיג בכל רשתות המזון והשיווק המובילות. הכשר בד"ץ וסטהיים והרב רלב"ג חלב נכרי (למוצרים החלביים).

צילום ליאור קסון

השקת הסוכריות מלווה בקמפיין פרסום ברוח המותג, בביצוע משרד הפרסום 'דבי ורון' ברשתות חברתיות, דיגיטל ובנקודות המכירה. המטרה לעורר את שוק הסוכריות ללא סוכר, לפנות לקהלים חדשים, ולייצר הזדמנויות צריכה חדשות יום יומיות. לשם כך מציג הקמפיין קלוז-אפ (תקריבים) של שפתיים בצבעים עזים הממחישים את החוויה, החדשנות ומשחקי טעמים שמשלבים הנאה וכיף ללא תחושת אשמה – 0% סוכר.

צילום ליאור קסון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר