סל הקניות של שחר 959

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע קוקטיילים מוכנים – כיף בבית, סוכריות ללא סוכר – חדשנות, חטיפי צ'יפס מירקות ופירות – משמחים עם הסתייגות, ממרח בטעם שוקולד – מוצלח לאוהבי סוג זה, פסטרמות שנמכרות במעדניות ברשתות שיווק

קוקטיילים של בוטניקה

צילום יעל יצחקי

רועי שמואלי ומאיה קומר, זוג צעיר מתל אביב, הם העומדים מאחורי מותג חדש שנולד בחסות הקורונה. המותג מציע 12 קוקטיילים שונים, אותם ניתן להזמין עד הבית במשלוח או לרכוש במספר מצומצם למדי של נקודות מכירה. הקוקטיילים, שניתן להזמין גם בכמות גדולה לאירוע כזה או אחר, הם מגוונים ויצירתיים. למשל, סילקי סאמר – משלב ג'ין, סודה, מלפפון, ורדים ולימון, או אמלפי בריז – משלב רום עם לימונצ'לו, אבטיח, חמוציות ולימון. המגוון כולל קוקטיילים ללא גלוטן, קוקטיילים טבעוניים, ואפילו קוקטייל ללא אלכוהול המשלב פסיפלורה, אפרסק, לימון, נענע וסודה. הסברים מפורטים על כל הטעם של כל קוקטייל מחליפים בהצלחה את ההתייעצות עם הברמן, והמחיר נוח במיוחד: 27 שקלים ל-200 מ"ל, 120 שקלים לשישייה. להשיג בוולט, בסניפי הביר בזאר, ואם מדובר בהזמנות גדולות ניתן לפנות לוואטסאפ 053-7783995.

בשורה התחתונה: ככה יותר כיף ליהנות בבית

Zero Candies של LAVDAS

צילום אימג' ארט

קצת לפני החגים הגיע למחוזותינו מותג חדש בתחום הסוכריות נטולות הסוכר. היצרנית היא חברה יוונית, ואת מגוון הסוכריות שמציע המותג מייבאת ומשווקת בישראל חברת נאוברנד. מה במבחר? תפוז, מנטה וחמאה, שבכל אחד מהם יש קרם שוקולד שנחשף בשלב מסוים; וכן אייס, תות, לימון ואספרסו. הסוכריות עם הקרם הן גולת הכותרת, ובצדק – אם אתם מדמיינים סופלה שוקולד שמכיל קרם נוזלי בתוכו, אתם תתאכזבו, מאחר והקרם מוצק יחסית. עם זאת, יש מספיק ממנו כדי שהטעם ברגע מסוים ישתנה, כך שסוכריית התפוז תהפוך לתפוז-שוקולד, לדוגמה. סוכריית החמאה, לעומת זאת, הפכה לסוכריית שוקולד, עם תזכורת קלה בלבד לטעם החמאה המקורי. האריזה, יש לציין, נוחה לנשיאה ולשימוש. המחיר עד 7.9 שקלים ל-32 גרם/12 סוכריות. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו את החדשנות, גם אם היא לא מוצלחת בכל אחד מהמקרים

חטיפים של FREE

ההשקה האחרונה של המותג היא הראשונה שלו בתחום הצ'יפס, והוא עושה זאת בהתאם לטרנדים הנוכחיים בתחום. מה זה אומר? לא תמצאו כאן גרסה לתפוצ'יפס, אבל תמצאו חטיף אחד המשלב קסאבה, בטטה, סלק וגזר, בעוד שהחטיף השני הוא כל כולו בננות. ליתר דיוק, פלנטיין, זן מיוחד של בננות אותן מטגנים ולא אוכלים כשהן טריות. בהתאם לרוח המותג, אין בחטיפים תוספת של חומרים משמרים או סוכר, ובאופן טבעי הם מתאימים גם לטבעוניים. השילוב של קסאבה בחטיף הראשון מקנה לתערובת טעם ייחודי שחלק מהטועמים לא אהבו, אך כולם ציינו לטובה את המרקם הפריך. החטיף השני התחבב על כולם באופן מידי, עם טעם טוב של בננות, מליחות מדויקת ופריכות מוצלחת. המחיר עד 15.9 שקלים ל-90 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: למרות ההסתייגות אנו שמחים על השקה זו

ממרח בטעם שוקולד של אחוה

צילום יעל האן

הממרח החדש של החברה מיועד לכריכים ולאפייה גם יחד, והוא, חשוב להדגיש, בטעם שוקולד, כמו עיקר המתחרים בקטגוריה. במילים אחרות, זה אינו שוקולד במרקם קל למריחה. יש לו את הטעם השוקולדי המתבקש (אל תצפו לטעם אגוזי בממרח הזה) והמרקם שלו אכן קל למריחה. אנחנו השתמשנו בו להכנת עוגת שוקולד, והוא היה מעולה למטרה הזו. המחיר עד 7.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג במרבית רשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מתאים למי שמכיר ואוהב את הממרחים השונים של החברה

בקצרה

צילום סטודיו זוגלובק

זוגלובק השיקה שני טעמים חדשים של פסטרמות, אשר נמכרות אך ורק במעדניות שברשתות השיווק. האחת היא פסטרמה סילאן מפולפלת – פסטרמה הודו בטעם סילאן ובציפוי פלפל שחור. השנייה פסטרמה מיקס פלפלים – פסטרמה הודו עם ציפוי של תערובת פלפלים חריפה, הכוללת פלפל חלפינו ירוק, פלפל אדום ופלפל שחור גרוס. שתיהן ללא גלוטן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר