נוה התבלין מרחיבה את פעילותה בשוק המוסדי והתעשייתי

שלומי גניש, מנכ"ל "נווה התבלין", אומר כי מהלך הכניסה לשוק המוסדי והתעשייתי בא בעקבות הרחבה של מפעל הייצור ורכישת מערך אריזה מתקדם, המאפשר הגדלה משמעותית של כושר הייצור של המפעל ויכולת אריזה של כל סוגי התבלינים ועשבי התיבול בכל גודל אריזה נדרש

יצרנית התבלינים "נווה התבלין" מנתניה יוצאת במהלך שיווקי להרחבת פעילותה בשוק המוסדי והתעשייתי. החברה, הפועלת כיום בעיקר בשוק הקמעונאי בחנויות פרטיות, רשתות שיווק ובתי טבע, הקימה מחלקת פיתוח ושיווק שתתמחה במתן מענה ופתרונות בשוק המוסדי והתעשייתי – בתי מלון, מפעלי מזון, אולמות אירועים, חברות קייטרינג, מסעדות ועוד.

שלומי גניש, מנכ"ל "נווה התבלין", אומר כי מהלך הכניסה לשוק המוסדי והתעשייתי בא בעקבות הרחבה של מפעל הייצור ורכישת מערך אריזה מתקדם, המאפשר הגדלה משמעותית של כושר הייצור של המפעל ויכולת אריזה של כל סוגי התבלינים ועשבי התיבול בכל גודל אריזה נדרש.

עוד אומר גניש כי מחלקת הפיתוח והשיווק לשוק התעשייתי ב"נווה התבלין" תיתן מענה ופתרון לכל לקוח – יצרן מזון, מסעדה, רשת מזון מהיר, בית מלון ועוד, בכל הקשור לפיתוח תערובות תבלינים בהתאמה לסוגי המוצרים והטעמים המיוחדים הנדרשים, ובכל גודל אריזה נדרש.

"נווה התבלין" מנתניה מתמחה בפיתוח וייצור תבלינים ותערובות תיבול מיוחדות, הכוללים – 100% תבלין טהור – ללא תוספות של חומרים משמרים, מונסודיום גלוטומט, כימיקלים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר