נייצ'ר וואלי בקמפיין חדש לקטגוריית חטיפי הדגנים THINS

לרגל ההשקה של ריבועי גרנולה דקים בציפוי שוקולד, יוצאות ג'נרל מילס ישראל וליימן שליסל בקמפיין פרסום בכ- 3.5 מיליון ₪ תחת הסלוגן "ליהנות מהאיזון המושלם של הטבע"

מותג חטיפי הדגנים העולמי Nature Valley מציג בישראל את קטגוריית חטיפי הדגנים החדשה THINS – בשלב הראשון שני טעמים בעלי מרקם פריך: ריבועי שיבולת שועל מלאה עם ציפוי שוקולד, וריבועי שיבולת שועל מלאה ובוטנים עם ציפוי שוקולד. 85 קלוריות ליחידה.

לרגל ההשקה יוצאות חברות ג'נרל מילס וליימן שליסל בקמפיין באמצעות משרד הפרסום "אברהם", בתקציב מדווח של 3.5 מיליון ₪ תחת הסלוגן "ליהנות מהאיזון המושלם של הטבע".
קמפיין הפרסום כולל  סרטון פרסומת בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ המוסיקה (24), והערוץ הרוסי (9) . הסרטון ממחיש באמצעות סצנות מנוגדות הלקוחות מהטבע, כגון שקיעה וזריחה, מדבר וגשם, כיצד שומר הטבע על איזון מושלם, וכמוהו גם החטיף החדש מבית Nature Valley.

בנוסף לפרסום טלוויזיה, יכלול הקמפיין גם פרסום חוצות, פרסום בסלולר, פעילות ניו מדיה, פעילות בנקודות המכירה וקמפיין משלים שייערך כחודש ימים בעמוד הפייסבוק של החברה.
במסגרת קמפיין הפייסבוק יוזמנו הגולשים ליצור במשרד את ה- Nature zone שלהם – פינות מרגיעות לאיזון בשילוב אלמנטים מהטבע, ולזכות באספקה שנתית משרדית של חטיפים ובטיסה זוגית לחו"ל.
ניתן להתעדכן כל העת בעמוד הפייסבוק של המותג.
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר