נסטלה יוצאת בקמפיין שיווקי חדש, בהיקף של 800 אלף שלקים, לרגל השקת פעילות משותפת בין דגני הבוקר האני נאט צ'ריוס וסרט האנימציה החדש של ג'רי סיינפלד, "כוורת בסרט".
במסגרת שיתוף הפעולה, כל הרוכש את דגני הבוקר של נסטלה האני נאט צ'ריוס יקבל כרטיס שני לסרט חינם. שיתוף הפעולה יתוקשר באמצעות דמות הדבורה אותה מדובב בסרט ג'רי סיינפלד, אשר מופיעה על גבי אריזות דגני הבוקר.
הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ויימשך שבועיים, כולל סרטון טלוויזיה המראה קטעים נבחרים מהסרט בדיבובו של ג'רי סיינפלד.