נסטלה פוד סרוויס הציגה בישול בוואקום וגורמה ישראלי באירוע מועדון השפים השנתי

נסטלה פוד סרוויס, חטיבת השוק המקצועי של קבוצת אסם, קיימה ביום רביעי 17 בדצמבר במלון הילטון ת"א את האירוע השנתי של “מועדון השפים”. האירוע, שהתקיים תחת הכותרת "חם במטבח", הציג מגמות בבישול המקצועי: בישול בואקום וגורמה ישראלי

נסטלה פוד סרוויס, חטיבת השוק המקצועי של קבוצת אסם, קיימה ביום רביעי 17 בדצמבר במלון הילטון ת"א את האירוע השנתי של “מועדון השפים”.
האירוע, שהתקיים תחת הכותרת "חם במטבח", הציג מגמות בבישול המקצועי: בישול בואקום וגורמה ישראלי.

האירוע השנתי של "מועדון השפים של נסטלה פוד סרוויס", הפך כבר למסורת והתקיים זו השנה התשיעית ברציפות, האירוע מיועד להקנות לשפים יידע והעשרה קולינרית בנושאים הקשורים למטבח העולמי, למטבח הישראלי ולמגוון תחומים הקשורים בעבודת השף.

במסגרת האירוע ניתנה לשפים של בתי המלון והמסעדות הזדמנות ללמוד ולהכיר מקרוב את המגמות הקולינריות בשוק המקצועי, באמצעות הרצאות והדגמות חיות שהועברו על ידי שלושה שפים מובילים בתחומם:  ירון קסטנבאום מפוד ארט וקרב סכינים, עזרא קדם מארקדיה והמטבח, ויאיר פיינברג.

השף יאיר פיינברג הציג את הטרנד הלוהט בחו"ל של בישול בוואקום – טכניקה המתבצעת בטמפרטורת בישול אחידה, אשר משמרת את איכות המזון וכן שומרת באופן מקסימלי על הטעם, הארומה והצורה של המנה.
הבישול בוואקום מאפשר דיוק מירבי במידת העשייה של המנה, מונע את התייבשות המזון בזמן הבישול, מפחית באופן משמעותי התפתחות חיידקים, ומונע תהליכי חימצון והשחרה.
שיטת בישול זו מביאה, בהשקעה מינימלית, לתוצאות איכותיות וגבוהות, ומאפשרת לשף להשיג טקסטורות וטעמים קבועים במנה, אשר כמעט בלתי אפשרי להגיע אליהם בשיטות מסורתיות.

השף עזרא קדם, בעל מסעדת ארקדיה הירושלמית, הציג את המטבח הישראלי ואת חומרי הגלם המקומיים כמובילים גם בזירה הבינלאומית. השף קדם הדגים טכניקות בישול שונות תוך כדי שימוש בחומרי גלם מקומיים, שמסייעים לכל שף לשדרג את המנות ולספק ללקוחותיו מנות גורמה העומדות בסטנדרטים בינלאומיים ובטעם מקומי.

הרצאתו של השף ירון קסטנבאום מבית פוד ארט על איך ניתן להפוך כמות לאיכות, הייתה רלוונטית במיוחד לנוכח המצב הכלכלי. בהרצאתו הדגים והציג השף קסטנבאום כיצד ניתן להפוך גם מזון בכמויות גדולות למזון איכותי, למרות לוח הזמנים הבעייתי במטבח המקצועי.

קרלו צ'יפיאלו, מנכ"ל נסטלה פוד סרוויס, אומר: "נסטלה פוד סרוויס, הגוף המוביל את השוק המקצועי בישראל, שם לו למטרה להיות בחזית החידושים והטרנדים החמים בעולם הקולינרי ולהביא אותם אל קהל לקוחותינו – השפים. גם השנה נחשפו המשתתפים באירוע לטרנד לוהט, הלא הוא בישול בוואקום, שיש לו פוטנציאל לייעל את עבודת המטבח המקצועי בישראל תוך כדי עמידה בסטנדרטים בינלאומיים".

הזוגות בתמונות – מלמעלה למטה (משמאל לימין):
שף גיא פרץ – השף המתלבש, ושף אבי שטייניץ, אבניו
שף ירון קסטנבאום ושף עזרא קדם
שף מאיר אדוני – כתית, ושף ירון קסטנבאום 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר