נסטלה פוד סרוויס מציעה קוסקוס מלא

הקוסקוס המלא מופק מגרעין חיטה מלאה, ומשלב את היתרונות של טעם משובח עם יתרונות בריאותיים. בזכות תהליך העיבוד המיוחד וחומר הגלם שנבחר בקפדנות, נשמרת בקוסקוס המלא רמה גבוהה של סיבים תזונתיים המומלצים לצריכה ע"י דיאטנים, לשיפור פעילות העיכול, להעצמת תחושת השובע לאורך זמן, ולהורדת רמת הסוכר והכולסטרול בדם

נסטלה פוד סרוויס, חטיבת המזון המקצועי של אסם, יוצאת עם מוצר חדש לשוק, הנחשב לבריא יותר, מזין יותר וטעים יותר – קוסקוס מלא .

מנת הקוסקוס הפכה לפופולרית בארץ. בתקופת החורף היא נצרכת
ונאכלת יותר, ובשוק המקצועי, הצורך למעלה מ- 250 טון בחודש, היא חביבה במיוחד הודות לקלות ההכנה שלה, לצד הטעם והמרקם
האותנטי.

כמענה למגמת הבריאות שהולכת וצוברת תאוצה, נסטלה פוד סרוויס מציעה קוסקוס מלא מחיטה מלאה, שהנו דל שומן, ועשיר בחלבון ובסיבים תזונתיים.

הקוסקוס המלא מופק מגרעין חיטה מלאה, ומשלב את היתרונות של טעם משובח עם יתרונות בריאותיים. בזכות תהליך העיבוד המיוחד וחומר הגלם שנבחר בקפדנות, נשמרת בקוסקוס המלא רמה גבוהה של סיבים תזונתיים המומלצים לצריכה ע"י דיאטנים, לשיפור פעילות העיכול, להעצמת תחושת השובע לאורך זמן, ולהורדת רמת הסוכר והכולסטרול בדם. בקוסקוס המלא שפע ויטמינים מקבוצת B, הוא דל שומן וללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.

איילת רוזן, מנהלת נסטלה פוד סרוויס, אומרת: "רמת המודעות לתזונה בריאה יותר עולה גם בשוק המקצועי. הצרכנים המקפידים לשמור על איכות ועל הרכב מזון בריא ומאוזן בבית מעונינים לשמר את המגמה לאורך כל שעות היום גם בצריכת מזון מחוצה לו. אנחנו בנסטלה פוד סרוויס, כחלק ממהלך "התזונה הנבונה" באסם, קיבלנו החלטה להרחיב את קו מוצרי הבריאות ולאפשר ללקוחותינו להכין לסועדים שלהם מנות בריאות ומזינות יותר. הקוסקוס המלא מצטרף לסדרת רטבי סלט 5% ולמוצרים נוספים אחרים המשלבים טעם מצוין לצד ערכים בריאותיים מוספים ומעניקים מענה למגמה המתעצמת".

הקוסקוס המלא מגיע באריזה של 10 ק"ג.
המוצר מוגדר פרווה, ולכן מתאים לשילוב בארוחות חלביות ובשריות כאחד.

נסטלה פוד סרוויס – חטיבת שוק המזון המקצועי של קבוצת אסם משווקת את מוצרי קבוצת אסם וחברות נוספות (טבעול, תפוגן,עוף טוב, אסם, בית השיטה, צבר ומילוטל) לשוק המקצועי בישראל – בתי מלון, מסעדות, קייטרינג, אולמות אירועים, בתי ספר, גני ילדים, בתי אבות, בתי חולים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר