נפתח הסמסטר השלישי של האקדמיה של נסטלה פוד סרוויס

השוק המקצועי משתנה ומתפתח, וכיום כל מסעיד נדרש להיות בקיא במערך שלם של פעילויות בתוך המטבח המקצועי בין היתר התמחות במתן שרות ללקוחות, עיצוב ובידול המסעדה, ניהול כספים, שינוי תפריטים, בטיחות במזון ועוד

"נסטלה פוד סרוויס", החטיבה המקצועית של קבוצת אסם, פתחה בחודש יולי את הסמסטר השלישי של "האקדמיה של נסטלה פוד סרוויס" הייעודית לשוק המקצועי.

"האקדמיה של נסטלה פוד סרוויס" הינה תוכנית לימודים המספקת לאנשי מקצוע בשוק המקצועי סל מקיף של קורסים, במטרה להעניק להם כלים ישימים ופתרונות לסוגיות ניהוליות המאפיינות את השוק, לצד תמיכה בתחומים השונים והמגוונים של עולם ההסעדה והמסעדנות.

האקדמיה הוקמה מתוך הבנה כי על מנת להצליח בעולם המקצועי יש צורך בתשתית רחבה של מידע וכי קיים הכרח להתעדכן כל העת במידע חדש ועדכני, והסדנאות מקיפות מגוון תחומים עיוניים וקולינריים על-פי צרכי הלומד ועל-פי תוכנית עבודה שנבנתה על סמך בדיקה מדוקדקת של צרכי השוק.

הסמסטר החדש יכלול 18 סדנאות עיוניות, החל מניהול פיננסי, רכש, חידושים בתפריט, תמחור מנה בקייטרינג, בידול המסעדה ובניית תוכנית שיווקית לעסק וכלה במבחר סדנאות בתחומים קולינאריים ביניהן: מגלגלים סושי, בישול מולקולרי, מזל דגים, פייסטה מכסיקנית, עוף עם מעוף ועוד – שבעזרתן יוכלו הלקוחות להכניס משב של חדשנות ורעננות לתפריט.

הסדנאות, שיונחו ע"י בכירי המרצים בארץ בתחומים השונים, תועברנה במתכונת של סדנאות מרוכזות בנות כחצי יום (כ- 4 שעות כל אחת), ובכך יאפשרו גם לאנשי מקצוע המנהלים סדר יום עמוס ליהנות מהעשרה ממוקדת.

לקוחות נסטלה פוד סרוויס זכאים לקחת חלק ב"אקדמיה" ללא תשלום (על פי תקנון). בעקבות הביקוש נפתחים לראשונה שערי האקדמיה לכלל אנשי המקצוע בשוק המקצועי תמורת תשלום סמלי.
פרטים נוספים בטל. 03-7205643.

נסטלה פוד סרוויס תפרסם מדי רבעון תוכנית לימודים מפורטת עם פירוט של מגוון הסדנאות אליהן ניתן להירשם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר