נתחי שוק מרשימים לגלידות נסטלה ביוני 2005: גידול של 30% במכירות לה קרמריה

עליה של 30% במכירות מותג לה-קרמריה תוך הגעה ל-48% בקטגוריית הגלידות המשפחתיות הממותגות

חברת גלידות נסטלה בבעלות אסם, מציינת הישגים נאים במיוחד עם פרסומו של דוח נילסן לחודש יוני 2005, ובמרכזו גידול מרשים בנתח שוק הגלידות המשפחתיות "לה קרמריה".

בתחילת העונה השיקה גלידות נסטלה "לה קרמריה" חדשה במרקם קרמי שהותאם לצרכן הישראלי, וכן "לה קרמריה" אישית – גלידת יוגורט, ביו – 1.5% שומן.

הנתון המרכזי בהשוואה לחודש המקביל אשתקד: עליה של 30% במכירות מותג לה-קרמריה, תוך הגעה ל-48% בקטגוריית הגלידות המשפחתיות הממותגות.

בין השאר גרמה לגידול זה השקתה של סדרת לה קרמריה אישי החדשה של נסטלה.

פעילותה של גלידות נסטלה השנה מתבצעת בהשקעה כוללת של 20 מיליון שקל, מתוכם 5 מיליון שקל בציוד ובפיתוח ו-15 מיליון שקל בפרסום וקידום מכירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר