סביצ'ה בס ושורש סלרי

מרכיבים לארבע מנות350 גרם דג בס ים מפולטחצי כוס שורש סלרי חלוט חתוך לקוביות ס"מ על ס"מחצי כוס צנונית גינה חתוכה לקוביות ס"מ על ס"משליש בצל ירוק קצוץ חצי כוס כוסברה קצוצה גס2 כפיות פלפל מדגסקר טחון גסחצי כוס מיץ לימון רבע כוס יין לבןמלח ים 3 כפות שמן זית משובחאופן הכנה1. בסיר קטן מרתיחים כוס מים, כף מלח ים, רבע כוס מיץ לימון, רבע כוס יין לבן יבש. מוסיפים את קוביות הסלרי וחולטים במשך כ- 25 דקות, מסננים ומצננים. 2. את דג הבס חותכים לקוביות ס"מ על ס"מ.3. מעבירים לקערה קטנה, מוסיפים מעט מלח ים, 2 כפות מיץ לימון, מערבבים ונפטרים מיתרת הנוזל.4. מעבירים את נתחי קוביות הבס לקערה חדשה, מוסיפים את שורש הסלרי, צנונית הגינה, את הבצל הירוק, הכוסברה, פלפל המדאגסקר הקצוץ, יתרת מיץ הלימון ושמן הזית. 5. מערבבים מעט, מחלקים למנות ומגישים בתיאבון.

מרכיבים לארבע מנות
350 גרם דג בס ים מפולט
חצי כוס שורש סלרי חלוט חתוך לקוביות ס"מ על ס"מ
חצי כוס צנונית גינה חתוכה לקוביות ס"מ על ס"מ
שליש בצל ירוק קצוץ
חצי כוס כוסברה קצוצה גס
2 כפיות פלפל מדגסקר טחון גס
חצי כוס מיץ לימון
רבע כוס יין לבן
מלח ים
3 כפות שמן זית משובח

אופן הכנה
1. בסיר קטן מרתיחים כוס מים, כף מלח ים, רבע כוס מיץ לימון, רבע כוס יין לבן יבש. מוסיפים את קוביות הסלרי וחולטים במשך כ- 25 דקות, מסננים ומצננים.

2. את דג הבס חותכים לקוביות ס"מ על ס"מ.

3. מעבירים לקערה קטנה, מוסיפים מעט מלח ים, 2 כפות מיץ לימון, מערבבים ונפטרים מיתרת הנוזל.

4. מעבירים את נתחי קוביות הבס לקערה חדשה, מוסיפים את שורש הסלרי, צנונית הגינה, את הבצל הירוק, הכוסברה, פלפל המדאגסקר הקצוץ, יתרת מיץ הלימון ושמן הזית.

5. מערבבים מעט, מחלקים למנות ומגישים בתיאבון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר