סופרדרינק יואב יער רמת השרון: טעימת יינות בוטיק אוסטרליים

Dutschke St. Jakobi 2001- מיוצר מגפנים בנות 28 שנה, היין עמוס בפירות ואלכוהול (15%). יחד עם זאת, האלכוהול מוסתר היטב ע"י שפע גליצרין וריכוז (טעמים). זהו יין שירז ריחני, טהור, עמוק, 'לעיס', בעל גוף מלא, תחושת חך עם שכבת טעמים, וסיומת ארוכה ומרוכזת.

סופרדרינק יואב יער מארח במרץף החנות ברמת השרון, את חברת מרש אינטרנשיונל אשר מציעה לצרכני יינות העלית בישראל את מיטב יינות הבוטיק של אוסטרליה.

Thorn-Clarke Terra Barossa Shiraz 2004 – יין ברמה גבוהה מאוד ליינות יום-יומיים, נגיש לשתייה מייד ומענג במיוחד בשנות חייו הראשונות.
Teusner The Riebke 2005 – כפי שכתב אחד מבכירי המבקרים באוסטרליה: "כל טוב האלוהים נדחס, קודש ושומר ע"י קים טויזנר. שירז ברוסה במיטבו השמיימי. היום מתמודד היקב עם ביקוש יתר, למרות הגידול הפנומנלי שלו בשנים האחרונות".
Rockbare Shiraz Barossa 2002 – יין דגל זה של היקב, 100% שירז מגפנים בנות 140 שנים בברוסה, שמניבות בקמצנות פרי עשיר טעמים במיוחד, נולד בשנת בציר מעולה, וזכה בהתאם לתשבוחות מקיר לקיר. ליין ניחוח טיפוסי של שזיפים ודובדבנים, עם רמזים של שוקולד מריר ווניל. תחושת החך עגולה ועמוקה. למרות העוצמה (15.5%), עושר הניחוחות והטעמים משולבים, כפי שמצופה מפרי עלית, בגוף מדויק להפליא ונטול קיצוניות. הסיומת ארוכה וחזקה.
Kaesler Stonehorse Shiraz 2004 – היין מביא לידי ביטוי מרבי את הפרי העסיסי שנבצר מ-14 כרמי האיכות של היקב. האלון מספק מסגרת בלבד (ממוצע גיל החביות 3 שנים). שלוש מדליות הזהב של יין בציר 2004 (תחרויות ברוסה, רז'רגליין, ואדלייד) מעידות על טיבו והצלחתו של יין מיוחד זה. זהו הנגיש מכל יינות קיסלר.
Dutschke St. Jakobi 2001 – מיוצר מגפנים בנות 28 שנה, היין עמוס בפירות ואלכוהול (15%). יחד עם זאת, האלכוהול מוסתר היטב ע"י שפע גליצרין וריכוז (טעמים). זהו יין שירז ריחני, טהור, עמוק, 'לעיס', בעל גוף מלא, תחושת חך עם שכבת טעמים, וסיומת ארוכה ומרוכזת.
Kalleske Greenock Shiraz 2004 – כבר בשנת הבציר השנייה שלו (2003), זכה היין לתהילה באוסטרליה ובעולם, והוכרז כאחד מהיינות הקלאסיים של ברוסה. מאז הופעתו זכה היין ברציפות ל- 100-94 נקודות מפרקר. היין הוא תוצר כישרונו של היינן טרוי, אך גם של שיטות גידול הענבים האורגניות של ג'ון קלסקי – דור חמישי למגדלי ענבים בברוסה. היין ניתן ליישון ארוך מאוד בתנאים ראויים.
Glaymond The Distance Shiraz 2003 – הדיסטנס מציג פרי ובשלות בשפע, עם רמזי תאנה, קרם קסיס, פטל שחור, עשן, וקמפור. היין נושא את האלכוהול באלגנטיות, ומסתיים בנוכחות אדירה וארוכה. היין ראוי לשתייה לכל אורך 12-10 השנים הבאות.
Noon Eclipse 2004 – היינן דרו נון, אחד מהאוסטרלים הבודדים בעל תואר "מסטר אוף ווין" MW – עיצב את יין הדגל של היקב "אקליפס", מענבי גרנאש (66%) ושירז (34%). הגרנאש נבצר ידנית מגפני "שיח" גידול "פרא" או bush vines בנות כשישים שנה, בנחלת נון שבמקלרן וויל. ענבי השירז נבצרו מכרמי ג'ורג' בורט שבאזור לנגהורן קריק. היין יושן בחביות אלון אמריקאי (25% חדשות). ליין ריכוז טעמים ועצמה (15.5%) גבוהים, ויחד עם זאת אלגנטיות רבה.

האירוע התקיים ביום רביעי 09/05/2007 ב- 20:30 במרתף החנות.
עלות השתתפות 100 ₪. החזר כספי של 50 ₪ בקנייה של יינות הטעימה.

מספר המקומות מוגבל, יש לאשר השתתפות.


סופרדרינק יואב יער
רח' אוסישקין 45 רמת השרון
טל. 5497707-03


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר