סחוטים חדשים מפרימור: תפוחים מלא ופירות הדר בתוספת ויטמין C

מיצים מצוננים חדשים בבקבוקי 1 ליטר ובהם מיץ בתוספת ויטמין C בהתאם למגמה עולמית של גידול חד בצריכת מזונות עשירים בויטמין זה בעקבות הקורונה

חברת "גן שמואל מזון", יצרנית המיצים של מותג "פרימור", מרחיבה את מגוון המיצים המצוננים עם שני מיצים סחוטים טבעיים חדשים: 100% מיץ תפוחים סחוט טבעי, ומיץ פירות הדר סחוט טבעי בתוספת ויטמין C. המיצים החדשים ישווקו בבקבוקי 1 ליטר וימכרו ברשתות המזון ברחבי הארץ.

צילום pixabay

מסתבר כי לאחרונה יש בעולם זינוק משמעותי בצריכה של תפוזים ומיצי הדרים, כאשר צרכנים רבים ממהרים לקנות כל מה שיספק להם ויטמין C, שעשוי לחזק את מערכת החיסון כשהוא נמצא בריכוזים גבוהים בגוף, במטרה להכין את הגוף להתמודדות טובה יותר עם נגיף הקורונה. לפי דיאטנים, כוס אחת של מיץ תפוזים סחוט מכילה כמות של ויטמין C העולה על ההמלצה היומית של רשויות הבריאות העולמיות למבוגרים. החשיבות העיקרית של ויטמין C לבריאות היא בהיותו נוגד חמצון עוצמתי התורם להגנת הגוף.

שני המיצים החדשים מצטרפים למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור" – מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, ומיץ רימונים 100% סחוט טבעי. המחיר 13-15 ₪ לבקבוק 1 ליטר.  להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ. כשרות מהדרין של חוג חתם סופר פ"ת והרבנות קריית מלאכי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר