סימון תזונתי ירוק למוצרי העוף הטרי של עוף טוב

מכילים פחות מ-300 מ"ג נתרן ל-100 גרם. עשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומוצעים באריזות חדשות וחדשניות יותר

עוף טוב מדווחת כי הינה החברה הראשונה המעלה על המדפים ברשתות השיווק מוצרי עוף טרי  בסימון תזונתי ירוק, שמטרתו לסייע לצרכנים בבחירת מזונות בריאים וגולמיים. העופות הטריים של עוף טוב  מכילים פחות מ-300 מ"ג נתרן ל-100 גרם, ולכן מקבלים את הסימון הירוק.

צילום ועיצוב סטודיו עוף טוב

מוצרי העוף הטרי של עוף טוב עשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, וכוללים עופות שלמים וחלקי עופות, בהם כרעי עוף טרי, חזה עוף חצוי טרי, שניצל עוף טרי, שוקי עוף טרי, פילה עוף טרי, עוף שלם טרי, שווארמה פרגית טרי, סטייק פרגית טרי – כולם כאמור עשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה.  בחברה מציינים כי מוצרי העוף הטרי של עוף טוב בסימון הירוק אינם כוללים חלקי פנים וכנפיים, מאחר ובהם עדיין לא ניתן להבטיח כמות נתרן נמוכה.

עיצוב וצילום סטודיו עוף טוב

ד"ר אילת הררי, דיאטנית קלינית וחוקרת, המשמשת כיועצת התזונה של חברת עוף טוב, אומרת: "העוף הוא מקור לחלבון איכותי, ויטמינים ומינרלים. בסימון ירוק מסומנים רק מזונות התואמים את עקרונות התזונה הבריאה של משרד הבריאות. המזונות שזכו להיכנס לרשימת המסומנים בירוק הם מזונות גולמיים שאינם מעובדים או שעברו עיבוד מינימלי בלבד. לצד מזונות כמו  חלב ומוצריו, דגים, טופו, שמנים צמחיים, זרעים ואגוזים, ניתן למצוא ברשימה הזו גם את העוף (טרי, מצונן או קפוא). בתהליך ההכשרה סופח העוף מלח. ידוע שצריכת יתר של מלח, עלולה לגרום למחלות כרוניות. לכן רק עופות שעברו תהליכי שטיפה לאחר ההכשרה במטרה להסיר עודפי מלח, ומכילים פחות מ-300 מ"ג נתרן (המינרל העיקרי שמצוי במלח), זוכים בסימון הירוק".

צילום ועיצוב סטודיו עוף טוב

רמי אייזיק, מנכ"ל עוף טוב, אומר: "אנחנו מקפידים לגדל את העופות, ללא טיפול אנטיביוטי כלל בכל שלבי הגידול שלהם. לשם כך אנו מתבססים על תזונה צמחית מאוזנת, ומעשירים את  התזונה של העופות במרכיבים פרוביוטיים ופרהביוטיים, זאת לצד הקפדה על גידול בלולים מרווחים, שמירה על  סביבה נקייה מחיידקים מחוללי מחלות, וליווי מקצועי צמוד המאפשרים שמירה והימנעות מהתפרצות מחלות".

מוצרי העוף הטרי של עוף טוב נמכרים ברשתות השיווק באריזות חדשות, המבטיחות כי המוצרים יגיע לצרכנים ברמת טריות גבוהה ביותר, כפי שהם יוצאים מהמפעל. האריזות עשויות מיריעות עמידות במיוחד השומרות על המוצרים ומונעות מגע פיזי עם מזהמים מבחוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר