סטודנטים של הבצפר מיתגו מחדש את שוקולד דה קרינה

הקונספט החדש DE KARINA THREE GENERATIONS מציג לוגו המחולק לשלושה וכן שלוש סדרות של שוקולד. צילום עדי פרץ
הקונספט החדש DE KARINA THREE GENERATIONS מציג לוגו המחולק לשלושה וכן שלוש סדרות של שוקולד. צילום עדי פרץ

אנשי יצרנית השוקולד דה קרינה מרמת הגולן רצו להציג את סיפור המרגש המותג שהחל לפני 100 שנה באירופה על ידי הסבא, המשיך על ידי הבן בארגנטינה, והגיע עד לרמת הגולן. לשם כך נוצר שיתוף פעולה עם סטודנטים בקורס פלנינג של הבצפר – בית הספר למקצועות הפרסום והדיגיטל. הסטודנטים למדו את היסטוריית המותג, הכירו את הטעמים ויצרו שפה אחידה ומיתוג חדש שהוטמעו בכל האריזות, ומתקשרים את הסיפור המשפחתי של שלושת הדורות שעומדים מאחורי מפעל השוקולד.

הקונספט החדש – DE KARINA THREE GENERATIONS, מציג לוגו המחולק לשלושה וכן שלוש סדרות של שוקולד:  CLASSIC – מציגה את הטעם הקלאסי וסיפור הקמת דה קרינה ביבשת אירופה, עם שוקולד מריר איכותי. LATIN – סדרת טעמים נוספים כמו ריבת חלב לצד השוקולד, עם המשך החברה בארגנטינה על ידי הדור השני.  FUSION- כור ההיתוך הישראלי המציג טעמים נועזים יותר. המשכיות של הדור השלישי בארץ מהמפעל בעין זיוון בגולן.

המארזים החדשים מגיעים בשלושה גדלים:  4 פרלינים – 24 ₪, 9 פרלינים – 49 ₪, 16 פרלינים – 76 ₪. כשרות מהודרת חלב ישראל

 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה