סיבוס מצמצמת פלסטיק: מעתה משלוחים וטייק אווי עם סכו"ם חד פעמי רק אם מבקשים

קרן וייזמן, סמנכ"ל שיווק סיבוס סודקסו: "נושא הקיימות מעסיק אותנו כחברה ברמת האחריות הסביבתית וגם ברמה האישית של כל אחד מאיתנו כעובדים”
עם עליית השינוי באתר הופתעה סיבוס מעוצמת התגובה של עובדי החברות על השינוי שעשתה, עם תמיכה ועידוד חברות נוספות להצטרף לצעדים דומים כאלו

חברת סיבוס מבצעת צעד משמעותי בתחום משלוחי המזון, במסגרת מדיניות החברה לפעול למען קיימות ועתיד טוב יותר לאיכות הסביבה. מעתה, ברירת המחדל ללקוחות המזמינים משלוח באתר החברה, תהיה "ללא סכו"ם חד פעמי".  שבכל זאת ירצה לקבל, יוכל לסמן זאת בתיבה ייעודית. בחברה מקווים כי שינוי חשוב זה יתרום מעבר לצמצום הכלים החד פעמיים, גם להעלאת המודעות לנושא בקרב הלקוחות ובקרב המסעדות. בקרוב תוכנס תיבה דומה גם לאפליקציה, והבקשה תובלט בצורה משמעותית יותר למסעדות המקבלות את הזמנת המשלוח.

סיבוס היא בעלת פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת למאות אלפי עובדי חברות ליהנות ממבצעים והטבות במגוון גדול של רשתות ומסעדות ברחבי הארץ.  כיום מספקת החברה שירות ליותר מ-2,600 חברות ו-330,000 עובדים במעל ל- 5,000 מסעדות בפריסה ארצית. לכן אומרת החברה כי  השינוי הנוכחי בברירת המחדל הזמנות, צפוי לצמצם צריכת כמויות משמעותיות של פלסטיק. מערכת אכול ושאטו תומכת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר