"סלטי צבר" בקמפיין לסדרת חורף ים תיכונית בתקציב של 2 מיליון ש"ח

"סלטי צבר" יוצאת בקמפיין טלוויזיה למהדורת חורף ים תיכונית הכוללת ארבעה מוצרים: "חומוס פארדיס", "חציל ירושלמי", "חציל סלוניקי", "כרוב ים תיכוני"

"סלטי צבר" יוצאת בקמפיין טלוויזיה למהדורת חורף ים תיכונית הכוללת ארבעה מוצרים:
"חומוס פארדיס" – חומוס עם תוספת של גרגירי חומוס בפלפל שיפקה, שפותח בהשראת משפחה מכפר פארדיס.
"חציל ירושלמי" – חציל במיונז עם ביצה קשה ובצל ירוק המבוסס על מתכון ירושלמי, שפותח בעקבות חצילים שהיו בכמות מוגבלת והחלטה של רגע להוסיף ביצה קשה.
"חציל סלוניקי"- חציל על האש עם ירקות טריים.
"כרוב ים תיכוני" – סלט כרוב עם גזר ושמיר שמוגש במרבית מסעדות "על האש".

זהו קמפיין המשך לקמפיין "שכונת חיים" בתקציב של 2 מיליון ש"ח.

משרד הפרסום – מקאן אריקסון
סמנכ"ל לקוחות – יעל ברזם
סמנכ"ל קריאייטיב – טל רביב
מנהלת קריאייטיב – סיגל עבודי
סופרווייזר – סער נעים
תקציבאית – מעיין פחימה
מנהלת הפקות TV – תמי כץ זדה
מנהלת הפקה – אידית לוי
פלנרית – רותי שבת
טראפיק – לירון ששון
בית פוסט – ברודקאסט
חברת הפקה – ראבל
מנהלת פרסום סלטי צבר – בילי ינקו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר