fbpx

סלט אצות ים היזיקי

סלט אצות ים הזיקי נחשב בתרבויות המזרח כסגולה לבריאות וחוזק, בזכות הערכים התזונתיים הגבוהים באצות, שמוסיפים לנו מנה גדולה של ברזל
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
 

סלט אצות ים הזיקי נחשב בתרבויות המזרח כסגולה לבריאות וחוזק, בזכות הערכים התזונתיים הגבוהים באצות, שמוסיפים לנו מנה גדולה של ברזל, מסייעים בניקוי המעיים והרחקה של חומרי פסולת מהגוף, ומוסיפים למערכת מינרלים התורמים לאיכות עור הפנים, וחיזוק השיער, הציפורניים והעצמות.

על יתרונותיו של סלט אצות הים היזיקי אומרת ליאורה גולדברג: "זהו מתכון פשוט מאוד להכנה, שמוסיף לנו מנה גדושה של בריאות בכל יום. מומלץ ביותר לנשים מעל לגיל ארבעים, שמבקשות לחזק את העצמות ולשמור על היופי והחיות הטבעית שלהן, לצד שמירה על איזון הורמונאלי נאות. כל שצריך הוא לדאוג שהחומרים הבסיסיים יהיו בבית (להשיג בכל חנות לחומרי המזרח וטבע), ולהתחיל לשלב את הסלט בתפריט: כמנה ראשונה או תוספת לעיקרית עם 3-2 מנות של סלט אצות ליד סלט ירקות או אורז מלא".

חומרים:
חבילת אצות ים 
שמן שומשום בכבישה קרה (toasted sesame oil)
רוטב סויה (shoyu)
חתיכות לימון קטנות (מחצי לימון)
חצי בצל אדום בפרוסות
חופן בצל ירוק – קצוץ
גזר חתוך לרצועות דקות כמקלות

אופן ההכנה:
משרים את האצות במים במשך כשעה או עד שהאצות מתרככות.
מסננים את האצות מהמים, ומוסיפים 1 כף שמן שומשום.
מוסיפים את הסויה, הלימונים, הגזר ופרוסות הבצל האדום ומערבבים היטב.
מגישים בצלחת הגשה, עם קישוט של בצל ירוק.

טיפ:
את סלט האצות ניתן לאכסן במקרר עד שבוע ימים מיום ההכנה.

ליאורה גולדברג היא מומחית לתזונה מיקרוביוטית והמטבח הטבעוני

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה

חדש באתר