סל הקניות של שחר: משלוח מנות לפורים

סל קניות מיוחד לפורים: חטיף בוטנים ושוקולד – ממכר, וופל קרם אגוזים – אירופאי, שברי בייגלה מלח וקרמל – מהטעימים ביותר, מסטיקים בבקבוק – למכורים, חטיף מרובה רכיבים – למחפשי חידוש, ריבועי וופלים – מוצלחים, חבילות שי – פתרון קל וטעים

סל קניות מיוחד לפורים: חטיף בוטנים ושוקולד – ממכר, וופל קרם אגוזים – אירופאי, שברי בייגלה מלח וקרמל – מהטעימים ביותר, מסטיקים בבקבוק – למכורים, חטיף מרובה רכיבים – למחפשי חידוש, ריבועי וופלים – מוצלחים, חבילות שי – פתרון קל וטעים.

קריספי קראנצ'י של Reese's
אופציה חדשה לשלב במשלוח המנות מגיעה מהמותג האמריקאי הידוע. כיאה לחטיף אמריקאי, הוא משלב בוטנים ושוקולד. יש כאן שברי בוטנים ושכבות של קרם בוטנים בתוך החטיף הפריך, והציפוי בטעם שוקולד.
אז נכון שיש ציפויי שוקולד טעימים יותר, אבל זה משתלב טוב עם הבוטנים שנוכחים כאן בכמות יפה. המתיקות גם היא יכולה להיות מעודנת יותר, אבל גם כך החטיף מסתיים במהירות.
בשורה התחתונה: למותג יש שילובים מוצלחים יותר לטעמנו, אבל גם לזה יהיו לא מעט מכורים.
4.9 שקלים ל-48 גרם. כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, בהשגחת ה-OUD ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות המובילות ובחנויות פרטיות.


Hazelnut cream של Elledi

סדרת הוופלים Elledi Poker מתרחבת עם מוצר חדש – וופל פריך במילוי קרם אגוזים. למי שלא מכיר, מדובר במותג איטלקי, ועל המדפים יש כבר שני וופלים אחרים – האחד במילוי קרם וניל, והשני במילוי קרם קקאו, שממשיך את אותו הקו – וופל עדין, פריך, עם קרם שיש לו מצד אחד נוכחות יפה ומצד שני הטעם אינו דומיננטי מדי. גם המתיקות שלו סבירה ביחס למה שאנו רגילים אליו (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: למי שמחפש וופל בגרסה אירופאית.
7.5-8.5 שקלים ל-150 גרם. כשרות באישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.

Sweet and Salty של SNYDER'S
המוצר הזה מתאים בדיוק למי שאוהב שילובים של בצק, סוכר ומלח. מדובר בשברי בייגלה פריכים, שמשלבים מלח מצד אחד וקרמל מצד שני.
צריך חך מפותח כדי להבין שהמתיקות שיש במוצר נובעת מקרמל, כלומר סוכר שעבר חימום, ולא פשוט סוכר; אבל השילוב מוצלח גם בלי להבחין בניואנסים אלו (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אחד מחטיפי הבייגלה הטעימים ביותר שאכלנו.
6.9 שקלים ל-100 גרם. בעל כשרות חלבית לאוכלי חלב נוכרי, בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק, במרכולים ובחנויות פרטיות.
צילום עמית שטראוס

מסטיקים של מנטוס בבקבוק
חובבי המסטיקים ישמחו לגלות אותם בתוך משלוח המנות לחג. אופציה נוספת מגיעה מהמותג הידוע, שהשיק סדרה חדשה של מסטיקים בבקבוקים. מדובר בטעמים פירות אדומים וליים, פירות מנטה, מנטה ומנטה עדינה.
מתוכם ניסינו את המנטה העדינה, שהייתה כצפוי בטעם המובטח. הטעם נשאר בפה זמן סביר, והבקבוק בו המסטיקים מגיעים נוח לשימוש, ואידיאלי במיוחד לשולחן העבודה או למשרד.
בשורה התחתונה: מצוין ללועסי מסטיקים סדרתיים.
10 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק, מרכולים, נקודות מכירה פרטיות ודראגסטורים.
צילום אפרת אשל

Snickers & Hazelnut של Mars
אופציה זאת למשלוח המנות נוכחת על המדפים לזמן מוגבל, וחבל. מדובר בחטיף חדש של המותג הידוע, המשלב שוקולד חלב ובוטנים קלויים, עם מילוי של חמאת בוטנים, קרמל, נוגט ואגוזי לוז.
אנחנו חובבי חטיפי סניקרס הוותיקים, וזה ממשיך אותו קו – אגוזי הלוז מספקים מידה טובה של קראנצ'יות, השוקולד והבוטנים יוצרים מרקם יותר גמיש ומשתלבים טוב זה עם זה, והכל ביחד ממכר במיוחד.
בשורה התחתונה: אידיאלי לחובבי סניקרס שמחפשים חידוש.
3.9-4.9 שקלים ל-49 גרם. כשרות בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.

קואדרטיני קוקוס וקואדרטיני לימון של לואקר
אופציה נוספת עבור חובבי הוופלים, והפעם של מותג הוופלים הידוע והוותיק יותר בישראל. מדובר בשני טעמים חדשים בסדרת וופל קוואדרטיני, שהבסיס שלה הם וופלים בצורת ריבועים קטנים.
החידוש הוא כמובן במילויים – האחד עם קרם קוקוס, והשני עם קרם לימון. אנו ניסינו את הלימוני, והוא מוצלח מאוד – פריכות מצויינת של הוופל, קרם בכמות מספקת, וטעם לימוני מוצלח (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: עוד הוכחה לכך שהאיטלקים יודעים לעשות וופלים מוצלחים.
7.9 שקלים ל-125 גרם. להשיג ברשתות השיווק, חנויות, קיוסקים ונקודות מכירה.

חבילות שי של עלית מבית שטראוס
כמדי שנה, החברה ממשיכה להציע משלוחי מנות ארוזים ומוכנים, עבור מי שלא רוצה להכין אותם בעצמו. הם מיועדים כמובן לילדים, למרות שהתכולה שלהם עשויה לשמח גם את המבוגרים.
האריזות מגיעות בצורה של ליצן, מסיכה או אוזן המן, והן משלבות ממתקים של המותג, כגון עוגיות חדשות בצורת חיות, סוכריות מרשמלו, טופי, ג'לית, חטיפי מיני מקופלת, פסק זמן, כיף כף וטעמי. המבחר משתנה בהתאם לגודל המארז (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אופציה טובה למי שמחפש פתרון קל וטעים.
8.9-19.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.
צילום סטודיו שטראוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר