סל הקניות של שחר 148

בסל הקניות השבועי שמנו קוקומן כוכבים – יותר חטיף מאשר דגני בוקר, שמן זית פישולין – לא מפשלים, משקאות מוגזים דמויי קוקטיילים – לוותר, שניצלים לילדים – הכינו בבית, חטיפים מתחכמים בשמות ובתכולה – לכו על פשוט, קורנפלקס בטעמים – אחד מוצלח

בסל הקניות השבועי שמנו קוקומן כוכבים – יותר חטיף מאשר דגני בוקר, שמן זית פישולין – לא מפשלים, משקאות מוגזים דמויי קוקטיילים – לוותר, שניצלים לילדים – הכינו בבית, חטיפים מתחכמים בשמות ובתכולה – לכו על פשוט, קורנפלקס בטעמים – אחד מוצלח.


קוקומן כוכבים של תלמה
החברה השיקה מוצר חדש בסדרת קוקומן. הסדרה כללה עד ההשקה האחרונה קוקומן צדפים, כדורים, פצפוצים, וקוקומן חום לבן. השינוי במוצר החדש דומה למרבית המוצרים הוותיקים – צורה חדשה, הפעם של כוכבים. שאר המוצר, מבחינת מרקם וטעם, נותר בדיוק כמו שהיה – יותר חטיף מאשר דגני בוקר, לטעמנו.
בשורה התחתונה: לאוהבי קוקומן המחפשים חידושים בצורה.
21 ₪ ל-500 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

שמן זית פישולין של טעמים
מגמת הייצור של שמני זית זניים הולכת ומתרחבת. כעת מצטרף לנישה זו גם המותג 'טעמים', שהשיק לראשונה שמן זית זני עשוי מזן פישולין. השמן, המיוצר כמובן בדרגת כתית מעולה עם רמת חמיצות של עד 0.5%, זכה בפרס Grand Prestige Gold ב-TERRAOLIVO 2011, ולא במקרה.
לשמן יש טעם פירותי-עשבוני המאפיין את זן הפישולין וארומה נעימה, והוא מהווה תוספת עדינה יחסית ומוצלחת למאכלים שונים. המחיר לצערנו יקר יחסית.
בשורה התחתונה: האיכות גבוהה וכך גם המחיר.
49 ₪ ל-750 מ"ל. כשר בד"צ – חוג חתם סופר. להשיג ביינות ביתן, מחסני כמעט חינם, יוחננוף, סופר דוש ועדן טבע מרקט.

Schweppes Cocktail של יפאורה
אח חורג לענף האלכוהול הישראלי, המנסה לרכוב על ההצלחה של הענף ומשקאות הקוקטייל בכלל. מדובר בסדרת משקאות מוגזים חדשה, המגיעים בטעמים של קוקטיילים ידועים אבל ללא האלכוהול. שלושת הטעמים הם מרגריטה, קוסמופוליטן ופינה קולדה, שמצליחים להזכיר רק במעט את טעם המשקה המקורי.
העובדה שמדובר במשקה תוסס – בעוד שהקוקטייל אינו תוסס – רק מגבירה את הפער בין המקור לחיקוי החדש.
בשורה התחתונה: אפשר לוותר.
7 ₪ ל-250 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

שניצלים של מאמא עוף
החברה יצאה בהשקה חגיגית ומחודשת של השניצלים שלה, העשויים מעתה מ-100% חזה עוף. מדובר בין השאר במוצרים הפופולריים בקרב הילדים, כגון שניצל ג'ונגל, שניצל אוקיינוס ושניצל כוכבים.
המהלך החשוב רק מחדד את השאלה: מה בדיוק נתנו לילדים לאכול עד עכשיו? אם לא היה כאן 100% חזה עוף, מה כן היה?
הטעם, בכל אופן, השתנה רק במעט, וחלק ממי שטעמו אצלנו את השניצלים החדשים, לא שמו לב להבדל.
בשורה התחתונה: הרי לכם הוכחה נוספת לכם שתמיד עדיף להכין אוכל בבית, מאשר לרכוש מוכן.
36-42 ₪ ל-700 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

טעמים צ'יטוס קראנץ' חדשים של שטראוס פריטו ליי
החטיף המוכר התרחב עם שני טעמים חדשים שנוספו לסדרת הקרנץ'. האחד הוא טעם גבינה חריף בקטנה – הכולל שימוש תמוה בסלנג, והשני הוא טעם גבינה טוסט פיצה, המכיל עוד שיבוש לשוני וקולינרי. אחרי הכל, איך בדיוק משלבים טעם של טוסט, פיצה וגבינה, מה עוד שגבינה היא אחד הטעמים הדומיננטיים בטוסט ובפיצה? בכל מקרה, טעמנו את השני מביניהם, ולא הצלחנו לזהות טעם עגבניות או בצק, אלא בעיקר טעם של גבינה.
בשורה התחתונה: אנחנו מעדיפים הגדרות פשוטות וטעמים ברורים.
4.5-6.5 ₪ ל-80-100 גרם. המוצר יימכר ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

קורנפלקס בטעמים של תלמה
החברה לקחה את המוצר הקלאסי שלה, והשיקה אותו בשתי גרסאות חדשות. האחת קיבלה תוספת של וניל, ואילו השנייה קיבלה תוספת של ציפוי דבש ואגוזים ופרוסות שקדים בתערובת.
תוספת הווניל הייתה חביבה, אם כי היה לה טעם לוואי קליל שחלק מאיתנו הצליחו להרגיש. הקורנפלקס השני היה מוצלח הרבה יותר – אמנם מעט מתוק מדי לטעמנו, אבל השילוב עם הדבש, האגוזים והשקדים יצר חוויה כוללת מוצלחת, ששדרגה משמעותית את הקורנפלקס המוכר.
בשורה התחתונה: אם צריך לבחור, ההמלצה היא על הקורנפלקס עם הדבש, כמובן.
19-20 ₪ ל-450-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר