סל הקניות של שחר 341

השבוע סל מגוון עם אטריות בטעמים – לא מרגישים אותם, וופל עם שוקולד מריר – יקר וטוב, שוקולד בוטיק – פיוז'ן ישראלי, לחם ללא גלוטן – מהטובים, ענבי חורף – יקרים ומומלצים, שורש ג'ינג'ר טרי – מומלץ

השבוע סל מגוון עם אטריות בטעמים – לא מרגישים אותם, וופל עם שוקולד מריר – יקר וטוב, שוקולד בוטיק – פיוז'ן ישראלי, לחם ללא גלוטן – מהטובים, ענבי חורף – יקרים ומומלצים, שורש ג'ינג'ר טרי – מומלץ.

אטריות טעמים של PICCATA
על פניו, ההשקה הזו מבטיחה דברים טובים: אטריות יבשות להכנת פסטה, המשלבות בצד סולת מחיטת דורום, גם ירקות מיובשים – פטריות, בזיליקום, שום או צ'ילי. הירקות משנים את צבע הפסטה ולמיטב הבנתנו, אמורים להשפיע במשהו על הטעם.
אך כאשר ניסינו את הפסטה עם השום, לא הרגשנו את הטעם של הירק הזה, למרות הדומיננטיות היחסית שלו. האטריות אמנם מאיכות טובה, אך אם דין השום כדין כל הסדרה, זה מאכזב (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אם כבר תוספות, אז שיהיו מורגשות.
11.9 שקלים ל-500 גרם. כשר באישור הרבנות לישראל. להשיג ברשתות השיווק.
צילום עידו קימלוב


Waffeletten Dark של BAHLSEN

מתוך כל מוצרי החברה המשווקים בישראל, זה ככל הנראה הטוב ביותר: שילוב אידיאלי בין וופל פריך בצורתו המעוגלת, עם 28% שוקולד מריר המצפה אותו באופן חלקי. מי שאוהב שוקולד מריר ייהנה מאוד מהשילוב הזה, בעיקר מפני שהשוקולד מפתיע לטובה באיכות שלו, כמו גם הפריכות הידועה של הוופל (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אחד הוופלים היקרים – אך טובים באותה המידה. כדאי.
15 שקלים ל-100 גרם. כשר חלבי (לאוכלי אבקת חלב נוכרי) בהשגחת ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.
צילום אפרת אשל

שוקולד הר חרמון של דה קרינה
הר החרמון בחורף היווה את ההשראה לשוקולד הזה, המיוצר על ידי החברה הפועלת ברמת הגולן. באריזה חמישה חרוטים שוקולדיים, עשויים משוקולד חלב, כאשר ה"פסגה" של כל אחד מהם מצופה בשוקולד לבן. השלב הבא ככל הנראה אינו קשור באמת להר, אבל זה בהחלט משתלב טוב במוצר – ריבת חלב נוזלית בתוך החרוט, שנוזלת לה ברגע שלוקחים ביס לא זהיר. השוקולד טוב, ורמות ריבת החלב עונה על הציפיות שלנו, אם כי קצת פחות סוכר היה משפר את הכל.
בשורה התחתונה: שוקולד פיוז'ן ישראלי.
33 שקלים ל-5 יחידות. להשיג במרכז המבקרים של המפעל ובנקודות מכירה.

לחם ללא גלוטן בניחוח כפרי של בר אל
מה בעצם נותן ללחם הזה ניחוח כפרי, אנו לא יודעים; אך אם מתעלמים מהשם השיווקי, מגלים מוצר מעניין עבור מי שאינו צורך גלוטן. ראשית, מדובר בלחם שהוא לא רק נטול גלוטן אלא גם אין בו חלב, ביצים וסוכר, לטובת הטבעונים ומי שנמנע מצריכת סוכר לבן.
מעבר לכך, התערובת משלבת קמח טף, דגן שמקורו באתיופיה ואריתריאה, אשר באמצעותו מכינים את הלחם האתיופי המסורתי אינג'ירה, קמח עם ערכים תזונתיים גבוהים; וגם טחינה גולמית. אך בינינו, מה שחשוב לנו יותר מכל כאשר מדובר בלחם ללא גלוטן, זה הטעם והמרקם. על זה אפשר לומר בסיפוק כי הלחם טעים (ללא טעם לוואי שיש לעיתים למוצרים ללא גלוטן) והמרקם שלו מצוין, כך שגם לאחר ההקפאה שלו קל להפשיר אותו ולאכול אותו, מבלי שהוא יתפרק או יתפורר.
בשורה התחתונה: אחד הלחמים נטולי הגלוטן הטובים שתמצאו בשוק.
כ-19 שקלים ל-500 גרם. כשר פרווה בהשגחת הרב לנדא. להשיג בנקודות המכירה.

סקרלוטה של ענבי טלי
החורף הגיע, ויחד איתו החלה החברה למכור את זן ענבים הזה, הנותן את פירותיו בחורף ולא בקיץ. זו אינה השנה הראשונה בה הזן נמכר כאן, אך לשנות הרגלים לוקח, כידוע, זמן.
במקרה הזה, כדאי ללמוד לשנות אותם: אלו ענבים אדומים, גדולים וללא חרצנים, מלאים במיץ ומתיקות. החסרון, כצפוי, הוא במחיר. כמו בקיץ כך גם בחורף, המחירים גבוהים.
בשורה התחתונה: אם אתם יכולים להרשות לעצמכם, הענבים מומלצים מאוד.
כ-15 שקלים לק"ג. להשיג ברשתות השיווק ובירקניות מובחרות.
צילום ניצן אשוח

שורש ג'ינג'ר טרי של חוות תקוע
עוד השקה חורפית, החוזרת על עצמה מדי שנה בשנים האחרונות, היא של שורש זה, אותו מגדלת החווה.
נכון שלאורך כל השנה אפשר לרכוש ללא בעיה ג'ינג'ר מיובש, טחון לאבקה, אבל קשה להשוות בינו לבין שורש טרי. הטעמים החזקים של הג'ינג'ר הטרי הופכים את השורש הזה למצרך קבוע במטבח שלנו בתקופה זו, במיוחד לאור הקור והצורך לחמם את הגוף. אם תשתלו אותו בעציץ הוא יגדל בתוך האדמה, יצמיח עלים, ומדי פעם תוכלו לקחת ממנו חתיכה ולהשתמש בה.
בשורה התחתונה: אחד המוצרים החורפיים המומלצים ביותר.
10-13 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום ראובן אילת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר