סל הקניות של שחר 355

השבוע בסל תחליף חביתה לטבעונים – מגיע יותר, פריכונים – רק חביבים, גבינה איטלקית – מוצלחת, משקאות פרי הדר – מוצלחים, וופל דקיק בציפוי שוקולד – גיוון, קרם יוגורט עם שבבי שוקולד – לא טעים, מעדני שוקולד עם תוספות – לוותר

השבוע בסל תחליף חביתה לטבעונים – מגיע יותר, פריכונים – רק חביבים, גבינה איטלקית – מוצלחת, משקאות פרי הדר – מוצלחים, וופל דקיק בציפוי שוקולד – גיוון, קרם יוגורט עם שבבי שוקולד – לא טעים, מעדני שוקולד עם תוספות – לוותר.

Eggi של ליב אורגניק
הרעיון מאחורי המוצר, הוא לספק לטבעונים תחליף לחביתה. את זה ניסו לעשות כאן ביצירת תערובת של דגנים וקטניות, עם כמות חלבון דומה לזו שיש בחביתה ממוצעת. הבעיה עם המוצר היא שבשונה מחביתה, יש צורך לטגן אותו במשך זמן רב מאוד – אצלנו, גם אחרי 20 דקות המרקם לא הפך להיות אחיד. בנוסף, יש למוצר טעם חביב אבל זה לא הטעם של חביתה, אם לזה אתם מצפים.
בשורה התחתונה: גם לטבעונים מגיע יותר.
12.8 שקלים ל-100 גרם. כשרות פרווה מהדרין בד"ץ חוג חתם סופר ב"ב. להשיג בשופרסל (Green), עדן טבע מרקט, קסטל, אניס, ויקטורי, טיב טעם, סטופמרקט ובחנויות טבע.


פריכונים של אסם
עוד שני חטיפים חדשים למי שמחפש משהו לנשנש, ובו זמנית לדעת שאין במוצר הרבה קלוריות. מדובר בפריכונים צ'יפס בטעם עשבי תיבול, ופריכונים 3 דגנים בטעם שום בצל. הכמות בכל שקית מביאה את מספר הקלוריות ל-99, וזה אמור להניח את הדעת למי שמגבלת הקלוריות היא כל מה שהוא מחפש. גם כדאי לקחת בחשבון כי מגבלת הקלוריות תלויה בכמות – 23 גרם בכל שקית. המוצר כשלעצמו אינו דיאטטי.
מלבד זאת, יש לשני המוצרים מרקם פריך שכיף לאכול, ובכל הקשור לטעם, זה בטעם עשבי תיבול היה מוצלח יותר, אם כי בשניהם יש טעם לוואי קל (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: חביב, אבל לא יותר מזה.
3.9-4.5 שקלים ל-23 גרם. כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.
צילום סטודיו אסם


גבינת גרנה פדנו של מחלבות גד

המחלבה מרחיבה את הצע הגבינות שלה, המיוצרות בהתאמה לגבינות האיטלקיות. זו החדשה מיוצרת עם מחלבת Latteria Sociale Mantova, הממוקמת בצפון איטליה, תוך התאמה לשוק הישראלי. איננו מכירים את הגבינה המקורית כדי להשוות בינה לבין הגרסה המקומית, אך בפני עצמה, זו של גד מוצלחת מאוד. יש לה טעמים בולטים, עם מתיקות קלה מאוד ומרקם מתפורר ביחס לפרמז'ן, כך שהיא אכן אידיאלית לגירוד.
בשורה התחתונה: אחת הגבינות החדשות המוצלחות שטעמנו.
10.9-13.9 שקלים ל-100 גרם מגורד, 23.2-29.9 שקלים ל-200 גרם גוש. להשיג ברשתות השיווק.
צילום דן לב

הפרדס 3 של פריגת
החברה השיקה שני משקאות חדשים המבוססים על פירות הדר. זאת כחלק מהמסורת שלה בשלוש השנים האחרונות, להשיק בחורף במהדורה מוגבלת סדרת משקאות המבוססים על פירות החורף.
הפעם מדובר בשני משקאות מוצלחים – תפוז עם מנדרינה, ואשכולית עם פומלית. אלו שילובים מוצלחים וללא ספק מקוריים, מהסוג שכיף לשתות, בין השאר הודות לחלקי הפרי הנמצאים בכל אחד מהם. נכון שזה לא משתווה לסחיטה בבית, אבל בינינו, מי באמת יעשה מיצים כאלה לעצמו?
בשורה התחתונה: אם כבר לרכוש מיץ מוכן, נסו את אלו.
5-6.5 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום סטודיו אופן


וופל דקיק בציפוי שוקולד של לואקר

עוד שני מוצרים של המותג הידוע הגיעו באחרונה למדפים בישראל. מדובר בשני סוגים של וופל, כאשר המשותף ביניהם הוא העובי – שניהם דקים למדי, ובשניהם יש קרם אגוזים של החברה. ההבדל הוא בציפוי – האחד מצופה שוקולד מריר, והשני מצופה שוקולד חלב. מבין השניים, אנו ניסינו את זה המצופה בשוקולד חלב, שכצפוי היה מוצלח מאוד. טעם אגוזי בולט, ציפוי שוקולד בכמות לא גדולה אך מספקת, וופל פריך במיוחד. ויש משהו בעובי שמספק חווית אכילה שונה ומהנה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אם אתם צריכים גיוון בוופלים שלכם.
8.9-10.9 שקלים ל-118 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

קרם יוגורט עם שבבי שוקולד של יופלה מבית תנובה
סדרת היוגורטים החדשה של המותג מגיעה עם שבבי שוקולד, וכמו תמיד אפשר לבחור בין מספר טעמים. המבחר כולל קרם יוגורט בטעם וניל עם שבבי שוקולד; קרם יוגורט בטעם קפוצ'ינו עם שבבי שוקולד; וקרם יוגורט בטעם פירות אדומים עם שבבי שוקולד.
אנו ניסינו את שלושת הטעמים, ומהם בלט הקפוצי'נו שהטעם שלו היה מוצלח, אבל אף אחד מהשילובים לא לטעמנו. שילוב המרקם של קרם יוגורט עם שבבי שוקולד לא מסתדר טוב בפה, וגם מרבית הטעמים הם יותר ממה שבאמת צריך.
בשורה התחתונה: מרוב עצים היער לא טעים.
4-5 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום סטודיו ברוך נאה

מעדני שוקולד עם תוספות של JOY מבית שטראוס
ניסיון נוסף לשבור את מה שאנו רגילים אליו בתחום המעדנים, והפעם שילוב של מעדן שוקולד עם תוספות, הנמכר באופן שבעבר היו נמכרים מעדני יוגורט. ניתן לבחור בין מעדן בטעם שוקולד חלב עם שברי וופל, לבין מעדן בטעם שוקולד מריר עם מיקס אגוזים וצימוקים.
ההבדלים רבים, אך הבעיה זהה בשניהם – טעם השוקולד מטשטש לחלוטין על טעם התוספות, והבדלי המרקמים לא עובדים טוב, במיוחד בשילוב עם האגוזים הקשים והצימוקים הרכים.
בשורה התחתונה: גם על אלו אפשר לוותר.
3.3-4.2 שקלים ל-140 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום שלומי ארביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר