סל הקניות של שחר 361

בסל שלנו השבוע מים עם פרי – למחפשי חידוש, בצק פילו עם קמח מלא – השקה חשובה, גבינה בולגרית גלילית – אז מה?, גלידות חדשות – אחת טוב על שתיים לוותר, ופלים ועוגיות ללא סוכר – משמח, חטיפי דגנים לילדים – אופציה ידידותית

בסל שלנו השבוע מים עם פרי – למחפשי חידוש, בצק פילו עם קמח מלא – השקה חשובה, גבינה בולגרית גלילית – אז מה?, גלידות חדשות – אחת טוב על שתיים לוותר, ופלים ועוגיות ללא סוכר – משמח, חטיפי דגנים לילדים – אופציה ידידותית.

Fruit Water בטעם תות של יפאורה
החברה השיקה טעם חדש בסדרת המשקאות שלה, המשלבים פרי עם מים, וחצי מכמות הסוכר הנהוגה במשקאות קלים, ובהתאם גם מספר הקלוריות. המשקה נחשב לבריא יחסית הודות להעדר צבעי מאכל או חומרים משמרים, כך שאת הצבע האדום במשקה זה נותן התות עצמו. זה משפיע כמובן גם על הטעם – למשקה יש טעם עדין של תות. זה אמנם לא טעם חזק כמו שיש לפרי עצמו עקב הדילול עם המים, אבל המשקה יספק את מי שרוצה לשתות מיץ תות קל מבחינת הסוכר.
בשורה התחתונה: למי שמחפש חידוש במגוון הטעמים הקיימים בסדרה.

5.9-6.8 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום סטודיו יפאורה

בצק פילו של מעדנות
החברה השיקה שני מוצרים חדשים בקטגוריה בה החברה לא פעלה עד כה.מדובר בבצק פילו קפוא הנמכר בשתי גרסאות – האחת רגילה והשנייה עם קמח מלא. ייאמר לזכות החברה כי האריזה שלה נוחה מאוד, והיא מגנה על הבצק היטב.
אנו ניסינו את הגרסה עם הקמח המלא, ושמחנו לגלות שהעלים הדקים נפרדים בקלות רבה זה מזה, והם שימשו אותנו בקלות לכל מה שרצינו, בין אם הכנת קינוח ובין אם פשטידה. הקמח המלא ניכר בטעם במידה סבירה, והופך את המוצר למשביע יותר כמתבקש (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: השקה חשובה לצרכני בצק הפילו, במיוחד הגרסה עם הקמח המלא.
16.9-22.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום ברוך נאה

גבינת בולגרית גלילית של משק צוריאל
המחלבה השיקה שתי גבינות בולגריות חדשות, שמגיעות מהגליל. שתיהן עשויות מחלב בקר, וההבדל הוא שבאחת יש 5% שומן, ובשנייה 24% שומן. יש בהן כמות פחותה של מלח, וזה דבר חיובי שאינו משפיע לרעה על הגבינה עצמה.
במבחן הטעימה שלנו, הן טובות – מרקם עשיר יחסית, כאשר גם זו עם 5% שומן הפתיעה לטובה במובן זה; והן טעימות, גם אם יש גבינות אחרות עשירות מהן בטעמים. עם זאת, לא ברור לנו מה הופך אותן לגבינות גליליות, ומה זה בכלל אומר גבינה גלילית.
בשורה התחתונה: השייכות הגלילית לא הרשימה אותנו.
16.9-21.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום דן לב


גלידות חדשות של גלידת שטראוס

לכבוד עליית הטמפרטורות השיקה החברה כמדי שנה מספר חידושים בתחום הגלידות. בתחום המשפחתיות חזרה למקררים גלידת הקרמבו, שהיא חיקוי חביב של הדבר עצמו; גלידת קליק, הנמכרת גם כטילון – המשלבת ריפל בטעם שוקולד ופצפוצים פריכים מצופים שוקולד חלב ושוקולד לבן, ויוצרת גלידה עם משחק מרקמים וטעמים חביב; וגולת הכותרת היא גלידת לוטוס בטעם וניל, עם ריפל בטעם קרמל ושברי עוגיות לוטוס. כמות יפה של שברי עוגיות וטעמים מובחנים של העוגיה ושל הקרמל, יוצרים גלידה המזכירה מאוד את הדבר עצמו.
בשורה התחתונה: גלידת הלוטוס היא הטובה מבין שלוש הגלידות החדשות. על השתיים האחרות אפשר לוותר.
18.9-21.9 שקלים ל-1 ליטר. להשיג ברשתות השיווק.


ופלים ועוגיות ללא סוכר של מן

החברה יצאה במהלך מבורך עבור מי שאינו צורך סוכר בתזונה שלו – והשיקה ארבעה מוצרים בגרסה עם ממתיקים מלאכותיים במקום הסוכר הלבן. מדובר בוופלים בטעם שוקולד ובוופלים בטעם וניל, בעוגיות גרנולה ובעוגיות קמח חיטה מלאה, שבכולם יש סוכרלוז, בנוסף לכך שכמו כל מוצרי החברה, הם טבעוניים.
ייאמר לזכות המוצרים, שההחלפה לא השפיעה מהותית על הטעמים, וקשה להבחין בטעם לוואי. מלבד זאת הם זהים למוצרים המקבילים שלהם (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: חובבי המתוקים הנמנעים מצריכת סוכר, ישמחו על השקה זו.
7.9/8.9 שקלים ל-180/200 גרם. כשרות הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירה – רב העיר רמלה (פרווה). להשיג ברמי לוי, ויקטורי, יוחננוף, אושר עד, חצי חינם, מחסני השוק, בחנויות ובמכולות.
צילום סטודיו MI

כוח דגנים של רפאל'ס
החברה נכנסה לתחום חטיפי הדגנים לילדים, עם ההשקה של סדרת חטיפים המבוססים על שבעה דגנים מלאים – אורז מלא, שיבולת שועל, כוסמת, שעורה, שיפון ועוד. כל חטיף מכיל 70 קלוריות, והם מגיעים בטעמי בננה, תות או שוקולד.
אין בהם צבעי מאכל או שומן טראנס, אבל יש בהם סוכר, וכדאי לקחת זאת בחשבון, גם אם יש מתוקים מהם. מלבד זאת, יש להם מרקם רך דיו שהילדים יכולים ללעוס בקלות, ואלה שניסו אותם אהבו בעיקר את טעמי התות והבננה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אופציה ידידותית יותר לילדים בהשוואה למוצרים אחרים בשוק.
9.9-12.9 שקלים ל-200 גרם (7 יחידות). כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות חדרה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום דני כתרי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר