סל הקניות של שחר 67

הפעם במטבחנו: עוגיות שיבולת שועל, מוצרי נוחות חדשים, עוגות בוקר, חליטות פירות, קבנוס חריף, רטבים לפסטה, שמן זרעי חרדל

עוגיות שיבולת שועל עם פירות קיץ של דודות
המותג החדש יחסית בשוק מוציא שני סוגים חדשים של עוגיות, המכילות ריכוז יפה של שיבולת שועל. משני הסוגים – פירות יער ופירות קיץ – הגיע הסוג השני. זה מצטיין במרקם רך ומידה מפתיעה לטובה של לחות, כך שהעוגיה קלה ללעיסה. בנוסף, היא טעימה, פירותית למדי ומשתלבת מצוין עם כוס קפה גם בחורף הקיצי שלנו.
בשורה התחתונה: עוגיות מוצלחות ומומלצות.
15 ₪ ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

מוצרי Yellow Fun To Go החדשים של Yellow
מוצרים חדשים הצטרפו לסדרת המוצרים המגוונת של המותג הפרטי של רשת חנויות הנוחות. הסוכריות מנטה ולימון היו חביבות, שונות מהמקובל הודות למרקם הקשיח שלהן שהתמוסס במהרה בפה. סדרת העוגיות היתה מצויינת, בעיקר הודות לספק – קונדיטוריית לחמי הידועה. יש גם תותים שטופים במגשית, וכן מרקים ביתיים מצוננים.
המרקים כוללים מרק אפונה ומרק בטטה בניחוח אסיאתי, שניהם עם אפשרות להוסיף קרוטונים וללא חומר משמר, חומרי טעם וריח. המרקים אינם מיועדים לאכילה במקום, וצריך מיקרוגל כדי לחממם. הגביע אמור להכיל אותם אך באחד המקרים המרק גלש ממנו בזמן החימום, ובשני המקרים הוא היה חם מדי מכדי להחזיקו ביד.
בכל הנוגע לטעם, מרק האפונה היה מוצלח וביתי למדי, בעוד שהבטטה היה מעט תפל ולא ברור בטעמו.
בשורה התחתונה: המותג הפרטי של Yellow ממשיך להציג אופציות מגוונות ומוצלחות לצריכה מהירה. המרקים הם רעיון מצוין, שכדאי שישתפר – ויתרחב.
6.5 ₪ לעוגיות, 10 ₪ למגשית תותים, 13 ₪ למרק, 2 קופסאות סוכריות ב-15 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

עוגות הבוקר של עלית מקבוצת שטראוס
שטראוס החלה לשווק שתי עוגות בחושות חדשות מסדרת עוגות עלית, תחת הכותרת עוגות בוקר. מדובר בעוגת בננה וחיטה מלאה ובעוגת דגנים מלאים, המכילה לדברי החברה ערכים המתאימים כארוחת בוקר.
אפשר להתווכח עם האבחנה התזונתית, האם בצק וסוכר הם הרכיבים הנכונים לכל אחד להתחיל איתו את הבוקר. מעבר לכך, עוגת הבננה היתה מצויינת. לבוקר או לערב, זו עוגה רכה, אוורירית במידה נכונה, עם כמות יפה של בננה.
בשורה התחתונה: בהתעלם מההמלצה התזונתית הבעייתית משהו, העוגה ראויה בהחלט.
10 ₪ ל-400 גרם. כשרות פרווה, רבנות נצרת עלית. להשיג בנקודות המכירה.

טעמים חדשים של Celestial Tea
המוצר הזה אינו מתחדש רק בטעמיו, אלא קודם כל בעצם נוכחותו על המדף בישראל. מדובר במותג המגיע מארצות הברית, המתמחה בתה העשוי מצמחים שונים הגדלים בארצות הברית. 8 טעמים מגיעים למדפים בישראל, בהם מארז הנקרא Fruit Tea Sampler.
באופן מעט מפתיע, מארז זה הכולל דוגמאות של 5 חליטות פירות, אינו כולל את אלה הנמכרות כל אחת בפני עצמה. הבולטים מבין חמשת הטעמים הם דובדבנים, תפוחים ותפוזים, שיצרו משקאות עשירים בטעם, בריח ובארומה.
החסרון היחיד הוא העדר רצועה הקשורה לכל תיון ומאפשרת שליפה נוחה מהכוס החם, ללא כפית.
בשורה התחתונה: חובבי תה צמחים ופירות יהנו מהתוספת החדשה לשוק המקומי.
18 ₪ ל-20 שקיקים. להשיג בחנויות טבע, טיב טעם, חצי חינם, רמי לוי, עדן טבע ובחנויות נבחרות.

קבנוס טבסקו של יחיעם
אחוז אחד של רוטב טבסקו שילבה חברת יחיעם בקבנוס שלה. אחוז אחד מספיק כדי להפוך את הנקניק המעובד לפיקנטי ברמה בינונית, כך שהוא יספק לחובבי החריף מידה מסוימת של חריפות מבלי לשרוף את הפה.
הנקניק עצמו חביב, יש לו מרקם מעט רך, והוא משלב בשר עוף ובקר עם שאר חומרים העוזרים ליצור ולשמור את המוצר הסופי. הקבנוס נמכר במארז ובו 5 יחידות.
בשורה התחתונה: מדובר בשדרוג טוב למוצר.
24 ₪ ל-200 גרם. כשר בהשגחת הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

רטבים לפסטה של Walden Farms
על פניו, המוצרים של החברה האמריקאית נשמעים מצויינים – רוטב אלפרדו ורוטב מרינארה, כלומר מבוסס עגבניות, המכילים כל אחד 4 ו-5 קלוריות בהתאמה.
הרטבים נעדרים סוכר ושומן, והם עשויים מחומרים טבעיים דוגמת עגבניות וגבינות, וכן מחומרים פחות טבעיים שעוזרים ליצור את המרקם הסופי, כלומר הופכים את הכל לרוטב.
רוטב העגבניות שהגיע אכן התנהג כמו רוטב, אך הטעם היה של מוצר תעשייתי.
בשורה התחתונה: חרף הפיתוי הקלורי, ההמלצה היא לדבוק ברוטב בייתי.
23.9 ₪ ל-425 גרם. להשיג בעדן מרקט, טיב טעם ובחנויות מכולת מובחרות. www.waldenfarms.co.il

שמן זרעי חרדל של ספייסיקו
חרף הציפיות שלנו, לשמן זרעי החרדל של ספייסקו אין טעם כמו של חרדל. לא ניסינו אותו אמנם ישירות בפה אלא כשמן לטיגון רכיבים מהם הכנו תבשיל, וכן כתיבול של סלט.
מדובר, חשוב לומר, בשמן שהופק בכבישה קרה. למרות העדר החרדל מהטעם הסופי, והעובדה שהתקשינו להגדיר בדיוק מהו טעמו של השמן, הוא עשה עבודה יפה בפעמים בהן השתמשנו בו. הטיגון היה קל ומהיר, השמן לא נשרף כפי ששמן פשוט נשרף, ואת הטעם שהוא הוסיף אפשר בהחלט להגדיר מעודן, כדברי החברה.
בשורה התחתונה: אופציה נוספת למחפשים אלטרנטיבה בריאה יותר לשמן המסורתי. רק קחו בחשבון כי המוצר אינו זול.
28 ₪ ל-350 מ"ל. כשרות בד"ץ עדה חרדית. להשיג בחנויות טבע ובריאות, מעדניות ומינימרקטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר