סל הקניות של שחר 752

סל הקניות של שחר 976
בסל השבוע: וופלים גליליות – בהחלט, קפה נמס עם אספרסו – מומלץ, חטיף צ'יפס עם רטבים – לא מזין כן טעים, שימורי עגבניות איטלקיות – לא צריך, חליטות תה ירוק – לבדוק היטב
שינוי נראות וגליליות חדשות
שינוי נראות וגליליות חדשות

גליליות של MOOI

שני מהלכים חדשים עשה מותג העוגיות: שינה את הנראות של כלל מוצרי הסדרה, ובה בעת השיק שני מוצרים חדשים. העיצוב המחודש של האריזות שומר את המוצרים עדכניים ואטרקטיביים, למרות שלדעתנו אין ממש צורך בשינוי האריזה כדי לשכנע את הצרכנים לרכוש אותם. מבין שלל מותגי העוגיות המתועשות, זה ללא ספק אחד המוצלחים ביותר, שמספק מגוון של עוגיות טובות וממכרות. שני המוצרים החדשים מצטרפים לאותה הצלחה: גליליות בטעמי קרם אספרסו וקרם אגוזים. אנו מתקשים אמנם להבין היכן נמצא הקרם, אבל טעמי הקפה והאגוזים ברורים ובולטים, והוופל פריך בדיוק כפי שצריך. בנוסף השיק המותג מאגדת של עוגיות אישיות בטעם קרם זביונה, ואריזות זוגיות של עוגיות בטעם אספרסו (מכיל גלוטן).

בשורה התחתונה: אם כבר לאכול עוגיות, אז תבחרו בהן.

9.7-10.9 שקלים ל-140 גרם. להשיג ברשתות המזון ובחנויות נוחות.

קפה נמס עם אספרסו
קפה נמס עם אספרסו, צילום סטודיו שטראוס

קפה עלית INTENSE של שטראוס

עם ההשקה של קפה זה, החברה עושה מהלך ברור בניסיון לתת מענה לצרכנים שרוצים לצרוך קפה איכותי יותר. מדובר בקפה מיובש בהקפאה, המשלב בתוכו אספרסו – 10% או 15%, לבחירה. הוסיפו לכך את מכסה הצנצנת, שנראה בדיוק כמו קפסולה של מכונות נספרסו, והרי לכם כל התמונה. התוצאה מפתיעה לטובה. הוספת האספרסו אכן משפיעה על איכות הקפה, שהופך להיות חזק ועשיר יותר. זה עדיין לא משתווה לקפסולות איכותיות של אספרסו, אבל בהחלט עדיף על פני נס הקפה המוכר. רק קחו בחשבון כי הצנצנת קטנה יותר, וכך גם התכולה.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שרוצה לשדרג את הקפה נמס שלו.

21.2-21.9 שקלים ל-120 גרם.

 

רוטבי בורגראנץ' ותפוצ'יפס
רוטבי בורגראנץ' ותפוצ'יפס, צילום סטודיו שטראוס

תפוצ'יפס XTRA עם רטבי בורגראנץ' של שטראוס ובורגראנץ'

הרעיון לשלב בין חטיף צ'יפס לבין רוטב אינו חדש; אבל השילוב בין תפוצ'יפס לבין הרטבים של בורגראנץ' בהחלט חדש. לא זכור לנו שניסינו זאת אי פעם, ולו מהסיבה ששני המוצרים אינם נמכרים ביחד. לכן היינו סקרנים לגלות האם רוטבי ברביקיו וספרדי משתלבים טוב עם תפוצ'יפס XTRA , לו יש חיתוך גלי מיוחד. הדבר הראשון והברור: צריך עוד רוטב כדי שכל התפו'ציפסים ייטבלו היטב. אם אתם, כמונו, חובבי רטבים, האחרונים בשקית עלולים להישאר יבשים. מעבר לכך, שילוב הטעמים עובד טוב, בדומה לשילוב בין צ'יפס חם לבין אותם הרטבים בדיוק. בנוסף, שינוי האריזות המאפשר פתיחה לרוחב התברר כרעיון מוצלח כשמנסים לאכול את החטיף ללא צלחת.

בשורה התחתונה: אין שום דבר טוב תזונתית בשילוב הזה, אבל הוא טעים.

2.9-3.9 שקלים ל-50 גרם חטיף + 10 גרם רוטב. כשרות בד"צ בית יוסף. להשיג ברשתות השיווק וברשת בורגראנץ' במבצע.

 

עגבניות איטלקיות מקולפות
עגבניות איטלקיות מקולפות, צילום אפרת אשל

שימורי עגבניות איטלקיות של מאסטר שף

המותג מציג באופן ברור על האריזה של סדרת מוצרים זו את ארץ המוצא של העגבניות – איטליה. במילים אחרות, איכותיות. במילים אחרות, 'אין סיכוי שיש באיטליה משהו לא טוב, ולכן כשאנו כותבים "עגבניות איטלקיות", דעו שהן איכותיות'. בפועל זו פנטזיה. כמו בכל מקום, גם באיטליה יש רע, טוב ומצוין. העגבניות המשומרות הללו, הנמכרות בשלוש צורות: חתוכות דק, קוביות, או צמות מקולפות – הן טובות. במילים אחרות, אם לא היה כתוב איטליה היינו בטוחים שהן מישראל.

בשורה התחתונה: לא כל מה שאיטלקי הוא נוצץ.

כ-5.9 שקלים ל-400 גרם. כשרות פרווה, בד"צ אגודת ישראל. להשיג בחנויות מובחרות וברשתות השיווק.

 

חליטות תה ירוק
חליטות תה ירוק, צילום אלוניס

חליטות תה ירוק של חוות דרך התבלינים

הרשת מציעה לחובבי התה הירוק חמש תערובות שונות, חלקן מוכרות יותר ואחרות פחות: תה ירוק עם יסמין, תה ירוק עם פירות יער, תה ירוק עם ליצ'י, תה ירוק עם מנטה, ותה ירוק עם אפרסק. ניסינו שלוש מהתערובות, ושתיים מהן בלטו לטובה – אלו המכילות אפרסק וליצ'י. מדוע? כמות גדולה של הפרי המובטח, המגיע בקוביות קטנות (לי'צי) או בחתיכות (אפרסק), כאשר הפירות מספקים טעם וריח דומיננטיים, ומשתלבים טוב עם התה הירוק. דווקא השילוב עם היסמין אכזב – בתערובת יש יחסית מעט פרחי יסמין, כך שהיינו צריכים להתאמץ כדי שבכל כוס תה יהיה גם מהפרח הזה.

בשורה התחתונה: כדאי להסתכל טוב על מה שאתם קונים.

16 שקלים ל-100 גרם. להשיג בחוות דרך התבלינים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר