סל הקניות של שחר 763: פורים

סל הקניות של שחר 976
הסל השבועי שלנו הפעם מתוק במיוחד, עם חבילות שי לחג – לילדים וגם למבוגרים, חטיפים, ממתקים, ומה שיעשה חג שמח לכולם

חבילות שי של ליימן שליסל

האריזות אמנם יותר מדברות לילדים, אבל מהתוכן המבוגרים ייהנו יותר
האריזות אמנם יותר מדברות לילדים, אבל מהתוכן המבוגרים ייהנו יותר. צילום עמית שטראוס

האופציה לרכוש חבילת שי מוכנה כתחליף למשלוח מנות שארזנו במו ידינו, היא חלק בלתי נפרד מהחיים העמוסים בעידן שלנו. היתרון העיקרי שמציעה החברה בחבילות שלה טמון במותגים שתמצאו בתוכה, בהם לואקר, הרשי'ס ומנטוס. האריזות אמנם יותר מדברות לילדים, אבל מהתוכן המבוגרים ייהנו יותר. מה עוד שיש להם חבילות שי המיועדות למבוגרים שבינינו (מכיל גלוטן).  המחיר 32-93 שקלים. להשיג ברשתות השיווק וב-www.l-s.co.il.

בשורה התחתונה: למי שרוצה חג בטעמים עולמיים.

חבילות השי של עלית מבית שטראוס

מארזים לילדים כמו גם למבוגרים, ובתוכם תמצאו את המותגים המקומיים המוכרים של עלית
מארזים לילדים כמו גם למבוגרים, ובתוכם תמצאו את המותגים המקומיים המוכרים של עלית. צילום סטודיו שטראוס

חבילות שי לא פחות מוכרות, הן אלו של החברה הישראלית, שמציעה מארזים לילדים כמו גם למבוגרים, ובתוכם תמצאו את המותגים המקומיים המוכרים של עלית – סוכריות טופי, עדשים, חטיפי מיני, מקופלת, פסק זמן, כיף כף, טעמי, טיב טעם ועוד. המארזים מגיעים בגדלים שונים, והגדולים שביניהם כוללים גם חטיפים מלוחים ובקבוקי יין. אלו לילדים כוללים בחלקם פעילות פורימית כמו הכנת מסיכות לפורים. המחיר 11.9-62 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: יש מספיק אפשרויות למארזים עבור כל המשפחה.

גרדנה שוקולד לבן של לואקר

וופל אישי במילוי קרם אגוזי לוז ובציפוי שוקולד לבן
וופל אישי במילוי קרם אגוזי לוז ובציפוי שוקולד לבן

אם אתם אוהבים את השילוב בין שוקולד לבן לבין וופל, אתם תאהבו את השילוב שמציע המותג. הוופל הפריך עם מילוי של קרם אגוזי לוז וציפוי בכמות מספקת של השוקולד הלבן, הופכים את החטיף הזה לראוי לא רק למשלוח המנות שאתם מתכננים. החלוקה של הוופל לחתיכות הופכת את האכילה שלו לקלה במיוחד (מכיל גלוטן).  המחיר 4.9 שקלים ל-38 גרם. להשיג בחנויות נוחות.

בשורה התחתונה: אם אתם צריכים משהו טעים בזמן שאתם בדרכים.

חטיפי רבע לשבע אישיים של עלית מבית שטראוס

שני מוצרים, שרק אחד מהם חדש לגמרי
שני מוצרים, שרק אחד מהם חדש לגמרי. צילום סטודיו שטראוס

החברה מרחיבה את ליין המוצרים של המותג, ומציעה את החטיף גם באריזה אישית. מדובר בשני מוצרים, שרק אחד מהם חדש לגמרי. אפשר לקנות רבע לשבע אגוזים – שני גלילי וופל בציפוי שוקולד חלב ובמילוי קרם אגוזים; ורבע לשבע חלבה – שני גלילי וופל בציפוי שוקולד חלב ובמילוי קרם חלבה, מוצר שלא היה קיים בשוק ומושק במהדורה מוגבלת. אהבנו יותר את המוצר הוותיק מבין השניים. השילוב עם החלבה הוא כיוון טוב, אבל היה חסר לנו עוד ממנה כדי להפוך את החטיף למוצלח באמת (מכיל גלוטן). המחיר 2.4-3.9 שקלים ל-27 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: לא תמיד חידושים הם דבר טוב.

ממתקים של שופרסל

סדרה של ממתקים, המתאימים מאוד להכנה של משלוחי מנות
סדרה של ממתקים, המתאימים מאוד להכנה של משלוחי מנות

החברה השיקה סדרה של ממתקים, המתאימים מאוד להכנה של משלוחי מנות. אהבנו את טבלאות השוקולד המיועדות לילדים, בעיקר בזכות העובדה שהאריזות שלהן יכולות לשמש כדף צביעה לאחר שפותחים אותן. הטעמים טובים כאשר מדובר בקהל יעד של ילדים, כמו יוגורט תות, עדשים, שברי עוגיות. בנוסף השיקה החברה סוכריות גומי בטעמי קולה, פירות ובננה, המגיעים בדלי פלסטיק או בשקית. לא בריא אבל ממכר. מחירים: 4 טבלאות שוקולד ב-18 שקלים, 100 גרם לטבלה; 3 שקיות של סוכריות גומי בעשרה שקלים, 100 גרם לשקית; שני דליים ב-15 שקלים, 250 גרם לדלי. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: הרשת מציעה מבחר גדול במחירים טובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר