סל הקניות של שחר 780

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: קטשופ מופחת סוכר – משמח, תערובות אגוזים – מוצלחות, שלגונים מעולם הפטיסרי – חדשנים ומוצלחים, סנגריה מוכנה – טובה לעצלנים, מאפים ולחמים ללא גלוטן – ממכרים ומשמינים

קטשופ מופחת סוכר של אסם

למה הפחתת הסוכר נעשתה רק עכשיו?
למה הפחתת הסוכר נעשתה רק עכשיו? . צילום סטודיו אסם

השקה זו עשויה להפתיע חלק מהצרכנים, שלא מודעים לכך שבכל קטשופ יש כמות לא מבוטלת של סוכר. תפקידו לאזן את החומציות של העגבניות, ובדרך מחזק את ההתמכרות שלנו לכל מאכל מתוק. העובדה שהחברה הפחיתה 50% מכמות הסוכר במוצר, ללא הוספה של ממתיקים, היא בשורה משמחת ומטרידה כאחד. מצד אחד אנו שמחים על כל הפחתה של רכיב זה במאכלים המתועשים, וכאן המקום לציין כי החברה הפחיתה גם 25% מכמות הנתרן במוצר. מצד שני, החברה מתגאה בכך שהיא לא הפחיתה את כמות העגבניות, מה שרק מחזק את השאלה המטרידה אותנו: למה זה נעשה רק עכשיו? המחיר עד 11.5 שקלים ל-750 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: נשמח לראות עוד ועוד השקות מסוג זה.

תערובת אגוזים של קליית גת

ארבעה מוצרים: תערובת אגוזים, שקדים ואננס; תערובת אגוזים וחמוציות; תערובת אגוזים, שקדים וחמוציות; ותערובת אגוזים, אדממה וגוג'י ברי
ארבעה מוצרים: תערובת אגוזים, שקדים ואננס; תערובת אגוזים וחמוציות; תערובת אגוזים, שקדים וחמוציות; ותערובת אגוזים, אדממה וגוג'י ברי. צילום עמית שטראוס

זו הפעם הראשונה בה החברה נכנסת לתחום החטיפים הארוזים, והיא עושה זאת עם השקה של ארבעה מוצרים: תערובת אגוזים, שקדים ואננס; תערובת אגוזים וחמוציות; תערובת אגוזים, שקדים וחמוציות; ותערובת אגוזים, אדממה וגוג'י ברי. התערובת האחרונה מבין הארבע, אותה ניסינו, משלבת כמות שווה של אגוזי מלך, שקדים, גוג'י ברי ואדממה. אנו מברכים על השיוויון הנדיר בתחום, שהופך את התערובת למהנה במיוחד. גם שילוב הרכיבים עצמם מוצלח, ומספק מגוון של טעמים ומרקמים.   המחיר  10 שקלים ל-80 גרם. להשיג ברשתות המובילות ובחנויות נוחות.

בשורה התחתונה: אחת ההשקות המוצלחות בתחום זה. כדאי.

Patisserie של הגלידות של פלדמן

כל אחד מהקינוחים נעשה בהשראת קינוח אחר: פאי לימון, פרפה שוקולד קוקוס, ואקלר טופי קרמל
כל אחד מהקינוחים נעשה בהשראת קינוח אחר: פאי לימון, פרפה שוקולד קוקוס, ואקלר טופי קרמל. צילום סטודיו פלדמן

סדרת השלגונים החדשה של החברה מבוססת על עולם הפטיסרי הצרפתי, כלומר על קינוחים ידועים. מדובר בשלושה מוצרים, שכל אחד מהם נעשה בהשראת קינוח אחר: פאי לימון, פרפה שוקולד קוקוס, ואקלר טופי קרמל. מיותר כמעט לציין כי המרקם של כל קינוח – פאי/פרפה/אקלר, אינו בא לידי ביטוי בשלגונים, להם יש מרקם חלבי-שלגוני. עם זאת, הם הפתיעו אותנו לטובה בטעמים. השילוב של נטיפי השוקולד (בשניים מהם), שברי העוגיות (בכולם), השוקולד ושאר הרכיבים, יוצר שלגונים מגוונים וטעימים. הופתענו לטובה בעיקר משלגון הלימון, שיש לו טעם ומרקם עשירים יותר מאלהשל שלגון לימון רגיל. השילוב של השוקולד עם הקוקוס מוצלח במיוחד, ואפילו הטופי קרמל יספק את חובבי הטעמים הללו. המחיר 8 שקלים ל-85 גרם. להשיג בחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: סוף סוף השקה חדשנית ומוצלחת בתחום.

סנגריה של EL SOL

סנגריה טובה, קלילה ומרעננת
סנגריה טובה, קלילה ומרעננת

שם היצרן של משקה זה – חואן רמון לוזאנו, מוכר לכל מי שביקר אי פעם בספרד. מדובר ביצרן ספרדי שהצליח, למרות שמדובר במוצר מתועש ולא בקוקטייל אותו מכינים לבד – ליצור סנגריה טובה, קלילה ומרעננת. זהו מענה מספק במיוחד ללילות חמים בהם אין לנו כוח להכין את הקוקטייל הידוע, אבל מאוד רוצים לשתות אותו. משקה אידיאלי לקיץ עם 7% אלכוהול, ואם יש לכם כוח להוסיף לו פירות חתוכים, ההנאה שלכם רק תגבר. המחיר 29 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות יין.

בשורה התחתונה: אחד המוצרים הטובים ביותר לעצלנים שבינינו.

מאפים ולחמים ללא גלוטן של נטורל קייקס

המרקם לאחר האפייה דומה מאוד לזה של מלוואח עם גלוטן
המרקם לאחר האפייה דומה מאוד לזה של מלוואח עם גלוטן

החברה אמנם לא השיקה מוצר חדש אלא יצאה במבצעים על המוצרים הוותיקים שלה, אך זו הייתה הזדמנות ראשונה שלנו לטעום מוצר של המאפייה, המתמחה במוצרים ללא גלוטן. מתוך מבחר של לחמים, לחמניות, בורקסים, מלוואח, פיצות, אבקות מרק וקמחים, אנחנו ניסינו את המלוואח. הופתענו לגלות שהמרקם שלו לאחר האפייה דומה עד מאוד למרקם של המלוואח שאנו זוכרים מהתקופה בה צרכנו גלוטן; והטעם שלו נייטרלי מספיק כדי לשמש בסיס לכל תוספת. המחיר החל מ-25 שקלים למוצר לפני מבצעים. להשיג ברשתות המזון, טבע ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: זה משמין באותה המידה שזה ממכר. שימו לב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר