לראשונה בסנפרוסט סדרת פירות קפואים –  100% פרי טבעי

סדרה הכוללת 5 סוגי פירות: אוכמניות, תערובת פירות יער, פטל, אננס ומנגו
טליה לביא, תזונאית קלינית של סנפרוסט, אומרת: "פירות יער נחשבים למזון על הודות לסגולותיהם התזונתיות. הם מכילים ויטמינים, נוגדי חמצון ונוגדי דלקות, מפחיתים את הסיכון לסוכרת, מטיבים עם בריאות הלב, ואף מעכבים תהליכי הזדקנות

סנפרוסט, הידועה בפעילותה בתחום הירקות הקפואים, נכנסת גם לתחום הפירות, עם סדרה הכוללת 5 סוגי פירות: אוכמניות, תערובת פירות יער, פטל, אננס ומנגו. בסנפרוסט אומרים שכל פירות הסדרה הינם 100% טבעיים וללא תוספים, ומציעים להשתמש בהם כחטיף לאירוח או כנשנוש שניתן לקחת, בשייקים, כתוספת למנת מוזלי, בעוגות, ובקינוחים אחרים.

טליה לביא, תזונאית קלינית של סנפרוסט, אומרת: "פירות יער נחשבים למזון על הודות לסגולותיהם התזונתיות. הם מכילים ויטמינים, נוגדי חמצון ונוגדי דלקות, מפחיתים את הסיכון לסוכרת, מטיבים עם בריאות הלב, ואף מעכבים תהליכי הזדקנות. בשנים האחרונות גוברת המודעות לצריכת פירות יער, וכעת השקת הפירות הקפואים תורמת רבות לזמינותם לאורך כל השנה, ללא תלות בעונת הגידול. מחקרים עדכניים מצביעים על כך שפירות קפואים מכילים רמות גבוהות יותר של אנטוציאנינים ופוליפנולים אחרים מאשר פירות טריים. תרכובות אלה הנן בעלות ההשפעות הבריאותיות העוצמתיות של הפירות. הן אלה אשר מקנות להם את צבעיהם המיוחדים והעזים, ויש מאחורי כל תרכובת שכזו מחקרים המצביעים על תועלותיה הבריאותיות".

הערת המערכת: סנפרוסט לא מציינת את מקור הפירות הקפואים שלה, וכן לא את מחיריהם – וחבל. עם זאת, אחת מקוראות אכול ושאטו כתבה לנו כי המחירים בחנויות נעים בין 15 ל- 20 ש"ח לשקית.

 

גיא אשל הגיב

יש חברה אחרת שמוכרים אותה ברמי לוי ויינות ביתן, 300 גרם בין 10 – 12 ש"ח.

2 תגובות

  1. פינגבאק: ארוחת בוקר צבעונית ומזינה במיוחד (מתכון וטיפים) - Mentorit.
  2. שלום רב
    שמי יונה ממבשרת ציון
    הבנתי שאתם משחקים פירוט יעל במיוחד מעניין אותי פטל טרי פטל שחור או אדום
    האם אתם משחקים אותם לחנויות ,או צריך לעשות הזמנה יחודית ממכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר