שימורים, ממרחים ומטבלים של Tumi
מותג חדש מגיע לישראל, היישר מפרו הרחוקה. ישרקו, החברה המייבאת, בחרה אחדים מהמוצרים של המותג עבור השוק המקומי, בהם לבבות דקל שלמים; מטבל על בסיס מנגו ופלפל אדום; מטבל ארטישוק, קינואה ותרד; אספרגוס לבן; אספרגוס ירוק דק; וחצאי פלפל אדום. המטבל המשלב ארטישוק, קינואה ותרד הוא הפתעה לטובה – שילוב רכיבים וטעמים מיוחד שרק עושה חשק לעוד ביס. חצאי הפלפל, שעברו קלייה קלה ונכבשו במי מלח (עם תוספת לא גדולה של סוכר), קטנים יחסית ומעודנים בטעמם. המחיר עד 17.9 שקלים. להשיג בטיב טעם ובמעדניות נבחרות.
בשורה התחתונה: יש כאן כמה מוצרים מיוחדים. כדאי.
סלטי טונה של Rio Mare
המותג השיק שני סלטים חדשים, המבוססים על השילוב של טונה ורוטב עגבניות. באחד תמצאו תוספת של בצל, ואילו בשני תוספת של פלפלים. במבחן הטעימה שניהם אכזבו מאוד – יש בכל סלט בעיקר טונה עם כמות גדולה מדי של שמן, ורוטב עגבניות לא מתובל כהלכה. המחיר עד 18 שקלים ל-160 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
בשורה התחתונה: יש למותג הזה סלטים מוצלחים. אלה לא.
גלידות סולרו של גלידת שטראוס
בין ההשקות של המותג בעונה זו תמצאו את סדרת סולרו. זו אמנם סדרה וותיקה, אבל היא עברה התרחבות. החידוש הראשון הוא סדרת סולרוFruit Boost, הכוללת שלושה שלגוני סורבה – תות ופרי יער, אפרסק ואננס, ותפוז בננה. שלושתם מכילים 50% פרי עם ציפוי פירות,י ואין בהם תחליפי סוכר. חידוש שני הוא המעבר של המותג לגלידות ביתיות – קרמיסימו סולרו, המשלב גלידת ווניל חלבית עם פירות הטרופיים. השלגונים חביבים, בעיקר בזכות כמות הפרי הגדולה והיעדר מוצרי חלב. מבין השלושה אהבנו בעיקר את זה עם האפרסק והאננס. הגלידה המשפחתית הפתיעה לטובה – כמות יפה של פירות המשתלבים היטב עם גלידת הווניל. המחיר עד 24.9 שקלים ל-1.33 ליטר קרמיסימו, עד 9 שקלים לשלגון. להשיג ברשתות שיווק, חנויות נוחות ונקודות מכירה.
בשורה התחתונה: הגלידה המשפחתית סיפקה אותנו. כדאי.
סטיוויה של סוכרזית
החברה השיקה מוצר חדש בסדרה זו של ממתיקים מלאכותיים, המבוססת על צמח הסטיוויה. הפעם מדובר במארז גדול המכיל 300 טבליות, לעומת 75 טבליות במוצר הוותיק. הבעיה היחידה במארז היא ב"כובע" שלו דמוי הפיטריה, שיוצר את הרושם שצריך ללחוץ עליו כדי לשחרר טבליה אל הכוס, למרות שבפועל המקום הייעודי לכך נמצא בחלקו התחתון של המארז. המחיר עד 27.4 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.
בשורה התחתונה: יש מה לשפר במארז.
Wolters Pilsner של Wolters
בחודשים האחרונים החל בארץ שיווק בירה זו, המיוצרת במבשלה הגרמנית בשיטה המסורתית. הבירה, שנמכרת בבקבוקים ובפחיות, הפתיעה לטובה עם מרירות מעט מעודנת, שיצרה טעם עשיר ועם זאת קליל יחסית. עם אחוזי האלכוהול המקובלים בקטגוריה, זו בירה טובה לקיץ הישראלי. המחיר 5-8 שקלים לפחית ובקבוק, 29.9 שקלים לשישיית בקבוקים. להשיג ברשתות שיווק ובנקודות מכירה.
בשורה התחתונה: הבירה מספקת גיוון מוצלח להיצע הבירות בארץ.