סל הקניות של שחר 789

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: מאפים ללא גלוטן – כמעט מושלמים, לחמניות "מדברות" – סתם, פירות יער מוקפאים – שווים, חטיפי בריאות טבעיים – מתחרה ראוי, פסטרמה טבעונית – הפרוסות נדבקות

מאפים ללא גלוטן של Schär

לחמים טריים – בניגוד להיצע הקיים הכולל בעיקר לחמים קפואים
לחמים טריים – בניגוד להיצע הקיים הכולל בעיקר לחמים קפואים. צילום שי ניבורג

החברה העולמית השיקה שני מוצרים חדשים, המוגדרים כמאפים אבל בפועל אלה לחמים נטולי גלוטן. החידוש כאן הוא בהיותם לחמים טריים – בניגוד להיצע הקיים הכולל בעיקר לחמים קפואים. בשלב הראשון משווקים בארץ שני מוצרים – פאן בלנקו, כלומר לחם לבן טרי, עשוי מדוחן, קינואה ואורז; ורוסטיקו, לחם המועשר בדגנים, זרעים וגרעינים. לשני הלחמים יש מרקם מוצלח, הטעמים טובים, והם משמשים בקלות כבסיס לכריך או טוסט. נקודת זכות נוספת – האריזה אכן שומרת על טריות הלחמים לשבוע מרגע הפתיחה. הבעיה היחידה שלנו היא בתוספת של סוכר לרכיבים. היינו מתמכרים ללחם גם בלי רכיב בעייתי זה. המחיר 13.9 שקלים ל-200-225 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מתמחות.

בשורה התחתונה: רק תמצאו תחליף לסוכר, ונהיה ממש מסופקים.

"לחמניות מדברות" של מאפיות ברמן

מילים וביטויים המוטבעים על הלחמניות
מילים וביטויים המוטבעים על הלחמניות. צילום אסף אמברם

לשמחתנו לא מדובר בפיתוח חדשני ששדרג את הלחמניות כך שהן ממש יכולות לדבר, אלא במילים וביטויים המוטבעים על הלחמניות, צעד שמשלב בין עולם המסרים המיידיים (והעקיפים) לבין עולם האוכל. המשמעות היא שהילדים שלכם יוכלו לאכול בבית הספר כריך עליו "כתוב": 'בהצלחה בלימודים', 'שנה מוצלחת', 'אוהב/ת אותך' ועוד. מלבד זאת, מדובר באותן לחמניות שהושקו לפני כשנה, ואהבנו אותן גם אז. המחיר עד 11.9 שקלים ל- 6 יחידות, 450 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: לא מומלץ להורים שמנסים להתקרב בכוח לילדים.

פירות יער מוקפאים של פסקוביץ

סדרה של מוצרים - אוכמניות מוקפאות,  פטל שחור מוקפא, דובדבנים חמוצים מוקפאים, פטל אדום מוקפא, תערובת פירות יער מוקפאים, ותות שדה מוקפא
סדרה של מוצרים – אוכמניות מוקפאות,  פטל שחור מוקפא, דובדבנים חמוצים מוקפאים, פטל אדום מוקפא, תערובת פירות יער מוקפאים, ותות שדה מוקפא. צילום מורג ביטן

להיצע המצומצם של פירות יער קפואים ברשתות השיווק, מצטרפת חברה זו עם סדרה של מוצרים – אוכמניות מוקפאות,  פטל שחור מוקפא, דובדבנים חמוצים מוקפאים, פטל אדום מוקפא, תערובת פירות יער מוקפאים, ותות שדה מוקפא. החברה מבטיחה קטיף ברגע הנכון ביותר ואריזה קפדנית, שתי הבטחות שאין לנו דרך לבדוק. אנו כן יכולים לומר כי הפירות שניסינו – דובדבנים חמוצים ותות שדה, היו טובים מאוד, והשתלבו מצוין עם העוגה והשייקים שהכנו בבית. המחיר 12.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אופציה שכדאי לבחון.

חטיפי בריאות של Hangry Food

אין בהם סוכר, גלוטן, חומרים משמרים או צבעי מאכל
אין בהם סוכר, גלוטן, חומרים משמרים או צבעי מאכל. צילום רשת שקדייה

אנחנו אוהבים חטיפים כאלה, מהסוג שדואג גם לנו הצרכנים ולא רק לכיס של היצרנים. אין בהם סוכר, גלוטן, חומרים משמרים או צבעי מאכל, אלא רכיבים טבעיים בלבד. חטיף החמוציות של המותג הבריטי משלב חמוציות עם שקדים, שיבולת שועל, תמרים וגרעיני חמניות; חטיף האגוזים מכיל שקדים, אגוזי קשיו, אגוזי מלך, שיבולת שועל, תמרים, גרעיני חמנייה ופרג; וחטיף הקקאו מכיל קקאו עם אגוזי קשיו, שקדים, שיבולת שועל, תמרים וגרעיני חמנייה. מבין השלושה, הקקאו היה המיוחד והמוצלח מכולם לטעמנו, אבל אין ספק שלכל הטעמים יהיו קונים. המחיר 10.9 שקלים ל-40 גרם. להשיג בשקדיה ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: נוסף מתחרה ראוי למדף חטיפי בבריאות.

פסטרמה טבעונית של Violife מבית וגאנץ

שני מוצרים בשלב זה - פסטרמה בטעם עוף ופסטרמה בטעם הודו
שני מוצרים בשלב זה – פסטרמה בטעם עוף ופסטרמה בטעם הודו. צילום שי ניבורג

החברה הישראלית השיקה את המוצר הזה, המבקש להוות תחליף לפסטרמה עבור הקהל הטבעוני. מדובר למעשה בשני מוצרים בשלב זה – פסטרמה בטעם עוף ופסטרמה בטעם הודו. אלה המבוססים על שמן קוקוס, ואינם מכילים לקטוז, סויה, קזאין, שומן טראנס, גלוטן, מונוסודיום גלוטמט, שמן דקלים וחומרים משמרים. ייאמר לזכות שני המוצרים שיש להם מרקם מצוין, הם נראים כמו פסטרמה והטעם שלהם אינו רחוק מדי מהדבר עצמו (ובו בזמן טעימים). החיסרון הוא באופן בו כל פרוסה נדבקת לשנייה, כך שקשה עד בלתי אפשרי לשחרר פרוסה שלמה. התוצאה היא חלקי פרוסות המשתחרות בקלות, וגוש של החלקים האחרים הנשארים דבוקים זה לזה. המחיר עד 24.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: עשו משהו לגבי הבעיה שיש עם המוצר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר