סל הקניות של שחר 788

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: שוקולד מריר בטעמים – מומלץ, קפה נמס – תוספת מרעננת, ציפוי לעוף – מומלץ,  אבקת צבר אדום – בדקו האריזה, עוגות בראוניז – להימנע

טעמים חדשים בסדרת Excellence של Lindt

שילוב טעמים ומרקמים מוצלח
שילוב טעמים ומרקמים מוצלח

החברה השיקה שני טעמים חדשים בסדרת טבלאות השוקולד המריר שלה –  Lindt Excellence roasted hazelnut, כלומר עם אגוזי לוז שלמים קלויים; ו-Lindt Excellence pistach grille, כלומר עם אגוזי פיסטוק מקורמלים ומלוחים. ייאמר לזכות החברה שכמות האגוזים בכל אחת מהטבלאות גדולה יחסית לשוקולד מתועש, והם אכן קלויים/מקורמלים כמובטח. בשילוב עם השוקולד המריר הידוע של החברה, מקבלים שילוב טעמים ומרקמים מוצלח. המחיר 15 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

בשורה התחתונה: מומלץ לאוהבי השילוב של אגוזים עם שוקולד.

קפה נמס של Beanies

 ליין של קפה נמס בטעמים
ליין של קפה נמס בטעמים

כדי שהצרכנים יסכימו לשלם 18.9 שקלים עבור צנצנת קפה נמס במשקל של 50 גרם, הקפה צריך להיות ממש מיוחד. המותג מנסה לעשות זאת בעזרת ליין של קפה נמס בטעמים – קוקוס, אייריש קרים, קרמל, בצק עוגיות, שקד אמרטו, וניל, שוקולד ועוד. הקפה אינו מכיל סוכר או ממתיקים, אלכוהול, גלוטן, אגוזים או קמח, והמתיקות שלו אמורה לבטל את הצורך בהוספת סוכר. ייאמר לזכות הקפה כי הטעמים אכן בולטים – ניסינו את טעמי האגוז לוז ובצק עוגיות, והטעם אכן כאילו הכנסנו לקפה שלנו את הרכיבים המובטחים, באופן שמשתלב עם טעם הקפה ולא משתלט עליו או סותר אותו. עניין המתיקות שנוי במחלוקת – לא פגשנו הרבה אנשים שהסתפקו במתיקות העדינה שיש לקפה באופן זה. המחיר 18.9 שקלים ל-50 גרם. להשיג ב-www.beanies.co.il.

בשורה התחתונה: זו יכולה להיות תוספת מרעננת לקפה היומי שלכם.

ציפוי נאגטס של מאסטר שף

מיועד בעיקר לילדים, אלא אם כן אתם מכורים בעצמכם לנאגטס
מיועד בעיקר לילדים, אלא אם כן אתם מכורים בעצמכם לנאגטס. צילום אפרת אשל

המוצר הזה מיועד בעיקר לילדים, אלא אם כן אתם מכורים בעצמכם לנאגטס. התערובת דורשת הוספה של מים ותבלינים, וכך מתקבלת בלילה איתה מצפים נתחים של עוף, ותוך דקות ספורות מקבלים נאגטס. ניתן לקבוע את כמות הבלילה ביחס לבשר (בניגוד למה שקורה ברשתות מזון מהיר). כשמכינים שניצלים התהליך מהיר יותר, עובדה שכל הורה בימינו יכול להעריך. הילדים שאכלו את הנאגטס שהכנו אהבו אותם מאוד, וכך גם המבוגרים שטעמו (מכיל גלוטן). המחיר 8.9 שקלים ל-450 גרם. להשיג בחנויות מובחרות וברשתות שיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ להורים לילדים המכורים לנאגטס.

אבקת צבר אדום של חוות צברי אורלי

אבקה יבשה של פרי הצבר, אותה מערבבים עם מים
אבקה יבשה של פרי הצבר, אותה מערבבים עם מים. צילום שירה רז

החווה הישראלית פיתחה מוצר זה – אבקה יבשה של פרי הצבר, אותה מערבבים עם מים. התוצאה היא משקה של צבר האמור להכיל את הערכים התזונתיים של הפרי כמו גם את הטעם שלו, תוך ויתור על הצורך לקלוף את הפרי הקוצני לפני שאוכלים אותו. כל זה עובד טוב כל עוד אריזת הוואקום נשמרת. אם יקרה לה משהו וייכנס אוויר (ולחות) פנימה, האבקה תתגבש ויהיה בלתי אפשרי להמיס אותה. המחיר עד 20 שקלים. להשיג ברשתות השיווק, בתי קפה וב-www.ocf.co.il.

בשורה התחתונה: בדקו את האריזה לפני הרכישה.

עוגות בראוניז של עלית מקבוצת שטראוס

העוגות עצמן לא טעימות – מתיקות גדולה מאוד, טעם מריר מדי
העוגות עצמן לא טעימות – מתיקות גדולה מאוד, טעם מריר מדי. צילום סטודיו שטראוס

בראוניז פסק זמן ובראוניז טורטית, הן שתי העוגות החדשות שהשיקה החברה. בראוניז פסק זמן היא עוגת שוקולד מצופה בקרם בטעם פסק זמן עם שברי שוקולד ואגוזי לוז; ובראוניז טורטית היא עוגת שוקולד עם שברי שקדים וקרם בטעם טורטית. בניגוד לאריזות המפתות, העוגות עצמן לא טעימות – מתיקות גדולה מאוד, טעם מריר מדי, כאשר זו בטעם פסק זמן לא מזכירה בכלל בטעמה את החטיף (מכיל גלוטן). המחיר עד 16 שקלים ל-380 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: כדאי להימנע מהן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר