סל הקניות של שחר 801

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל טעמים חדשים של בייגלה – לא צריך גימיקים, דבש צ'ילי חריף – אולי לבישול, דגני בוקר מופחתי סוכר – משמח, מוצרי עגבניות איטלקיים – מומלצים, חטיף פרוטאין ללא גלוטן – מומלץ

טעמים חדשים של בייגלה עיגולים מבית אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

זעתר, שום פיקנטי ומלח ים הם שלושת הטעמים החדשים בסדרת הבייגלה הזו, אשר צורתם – כפי שאפשר להבין מהשם, היא עיגול. השימוש הנפוץ מדי בצירוף המילים "מלח" ו"ים" מופיע גם כאן. עד כמה שאנו יודעים, מרבית המלח התעשייתי מקורו בים, ואם מקורו היה בהרי ההימלאיה, למשל, היו טורחים ליידע אותנו. במילים אחרות, אם אתם מחפשים טעם מיוחד, נסו את השום המוצלח, וגם הזעתר יביא אתכם לכדי סיפוק. כל זה קורה גם הודות למרקם המוצלח. המחיר עד 12 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אפשר להצליח גם בלי גימיקים שיווקיים.

דבש צ'ילי חריף של יד מרדכי

צילום שלומי ארביב
צילום שלומי ארביב

אנחנו מתקשים להבין מי משלב צ'ילי בתה שלו, ומדוע בעצם לעשות זאת. אם אתם מכירים מישהו שעושה זאת מבחירה חופשית, אז המוצר הזה מיועד עבורו – כמות הצ'ילי שיש בדבש הזה הופכת אותו לבעל חריפות בינונית. כלומר, לא כזו שתשלח אתכם לאכול לחם ולשתות הרבה מים, אבל כזו שתשאיר את חותמה דקות ארוכות לאחר שתסיימו לשתות את התה. אם כבר, היינו שוקלים להשתמש בו לטובת תבשילים למיניהם. המחיר עד 15.9 שקלים ל-230 מ"ל. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אם בכלל, אז השתמשו בו לבישול.

כריות נוגט של תלמה מבית יוניליוור

צילום נועה בראשן
צילום נועה בראשן

45% פחות סוכר מכילה הגרסה החדשה של דגני הבוקר הפופולאריים, מה שמשפיע במידה סבירה על רמת המתיקות. כלומר, מי שרגיל לדגני בוקר מתוקים יוכל ליהנות מאלו לאחר הסתגלות קלה, ומבלי להוסיף עוד סוכר. זהו מהלך מבורך של החברה, שמשיקה מוצרים ותיקים מחדש, עם כמות מופחתת של סוכר. באופן מפתיע ומעט מצער, המוצר הזה מגיע לשוק במקביל למוצר הקיים, שימשיך להימכר (מכיל גלוטן). המחיר עד 24.9 שקלים ל-750 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אנחנו שמחים על כל הפחתה של סוכר במוצרים מתועשים.

רכז ורסק עגבניות איטלקיות של מאסטר שף

שיטת הייצור המוקפדת לפי מיטב המסורת האיטלקית שומרת על הטעם והערכים התזונתיים של העגבניות האיטלקיות. צילום אסף לוי
 צילום אסף לוי

בעלי החך הרגיש יזהו הבדל בין סדרה זו של מוצרים לבין מוצרים ישראליים ותיקים יותר. ההבדל נובע במקור של חומר הגלם – הסדרה החדשה מבוססת על עגבניות שגדלו באיטליה; הוותיקות יותר עושות שימוש בעגבניות ישראליות. האם ההבדל בולט במיוחד בטעם? לא. עם זאת, ייאמר לזכות סדרה זו, שהיא אינה כוללת תוספת סוכר וחומרים משמרים, מה שכן קורה לעתים במוצרים אחרים. המחיר עד 10.5 שקלים לשלישייה, 140 גרם לכל יחידה של רסק; 8.9 שקלים ל-400 גרם של רכז. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: המוצרים טובים ומומלצים, עם ובלי קשר לפן האיטלקי.

חטיף פרוטאין ללא גלוטן עם קוקוס של Nature Valley

צילום שיק דיזיין מעיין רשף
צילום שיק דיזיין מעיין רשף

העובדה שחטיף זה נטול גלוטן, משמחת אותנו מאוד. הסיבה היא שמדובר באלטרנטיבה נוספת לצרכנים הנמנעים מגלוטן, שעדיין מתמודדים עם היצע לא גדול של מוצרים, במיוחד בקטגוריה זו. מה כן יש בו? קוקוס, שקדים, וסך כולל של 10 גרם של חלבון. יש לו מרקם לא רך מדי וגם לא קשה. המתיקות שלו, לשמחתנו, לא גדולה; ושילוב הרכיבים יוצר טעם מיוחד ומוצלח. המחיר עד 24.9 שקלים לארבע יחידות, 40 גרם ליחידה. להשיג ברשתות המזון והשיווק.

בשורה התחתונה: זה אחד החטיפים המוצלחים שהחברה השיקה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר