סל הקניות של שחר 822

סל הקניות של שחר 976
לסל הכנסנו השבוע משקאות יוגורט – הפתעה, קפסולות תואמות נספרסו – ממוצעות, חטיף חלבון – רק לספורטאים, מרשמלו – רק אם חייבים לגוון, מוזלי – אחד המוצלחים

משקאות יוגורט של דנונה מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

לאסי מנגו ההודי והאיירן הטורקי הם שני המשקאות שנתנו השראה לשני המוצרים החדשים של המותג. בדומה למקור, גם כאן מדובר במשקאות מבוססים על יוגורט – לאסי: משקה יוגורט בטעם מנגו בסגנון הודי; ואיירן: משקה יוגורט מלוח בסגנון טורקי. האיירן הפתיע אותנו לטובה בזכות הדימיון הרב למשקה עצמו, והתחבב גם על החלק הטורקי במשפחה. הלאסי פחות דומה למשקה ההודי המפורסם, בעיקר בגלל ההבדל ביוגורט ובסמיכות שלו, אבל גם כך הוא טעים ומרענן. המחיר עד 5.3 שקלים ל-260 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: האיירן הוא אחת ההפתעות הטובות שטעמנו לאחרונה. כדאי, גם אם אתם לא ממוצא טורקי.

קפסולות תואמות נספרסו של Caffè Vergnano

אחד ממותגי הקפה האיטלקיים הגיע לישראל, תוך שהוא מציע, כמו רבים אחרים, קפסולות קפה למכונות נספרסו. הקופסה הגדולה יחסית כוללת 10 קפסולות, שכל אחת מהן ארוזה בנפרד באריזה עם חנקן, כדי לשמור על טריות הקפה. בפועל זה תופס יותר מקום בארון, ודורש יותר מקום במשרד אם רוצים להניח אותן בתפזורת. עד כמה האריזה באמת שומרת על הטריות? התקשינו להבחין בהבדל מיוחד בהשוואה לקפסולות הנארזות באריזות רגילות, אולי לאור העובדה שהקפסולות לא נשמרות אצלנו לתקופה ממושכת. ההשקה בישראל כוללת ארבע תערובות שונות, ועוד אחת נטולת קפאין. ניסינו שתיים מהתערובות, שסיפקו לנו קפה טוב עם קרמה יפה. הטעמים אמנם לא עשירים כפי שטעמנו במותגים אחרים, אבל בסך הכל זה היה מספק. המחיר עד 15 שקלים ל-10 קפסולות. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: יש פחות טובות מהן ובאותה מידה גם טובות יותר.

חטיף חלבון בוטנים קרמל מלוח של All In

המותג שמתמחה בתזונת ספורט, השיק חטיף חלבון נוסף. מדובר בחטיף גדול יחסית במשקל 100 גרם, מתוכם 35 גרם חלבון, פרט חשוב לכל מי שעוסק בבנייה של מסת שריר. הטעם של החטיף מושפע מהבוטנים שיש בו, כמו גם מטעם הקרמל והמלח, כך שמקבלים טעם המשלב מתוק ומלוח. מי שאוהב שילוב טעמים זה יאהב אותו גם בחטיף (מכיל גלוטן). המחיר עד 17.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג בסופר פארם, חדרי כושר ובחנויות לספורטאים.

בשורה התחתונה: רק לספורטאים שאוהבים שילוב טעמים שכזה.

 מרשמלו בטעמי קיץ של כרמית

צילום סטודיו פליי
צילום סטודיו פליי

מרשמלו בטעמים הוא עניין קצת תמוה. אם אתם שייכים לאנשים שאוכלים את המרשמלו כפי שהוא, אז יש בזה היגיון, כי אתם עשויים לחוש בטעמים – מיץ ענבים, מיץ פטל ואפרסק, שלושת הטעמים. זה בטעם הענבים שניסינו, אכן הזכיר במידת מה מיץ ענבים בגרסת הטרופית. אבל אם אתם נוהגים לקלות אותם על האש, בעיקר תרגישו בטעמם הסוכרי והשרוף. המחיר עד 5.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: רק אם אתם חייבים לגוון את המרשמלו שאתם אוכלים.

מוזלי פירות הדר וכוסמת ואגוזים של GREEN

המותג השיק שני שילובים חדשים בסדרת המוזלי שלו. מוזלי קרנצ'י פירות הדר – תערובת פתיתי שיבולת שועל בתוספת אשכוליות וקליפת תפוזים מסוכרים; ומוזלי קרנצ'י כוסמת ואגוזים – תערובת פתיתי שיבולת שועל בתוספת בוטנים, שקדים, אגוזי לוז וכוסמת. מבין השניים ניסינו את התערובת עם פירות ההדר, והופתענו לטובה מהתוצאה. את המוזלי של המותג אנו מכירים ואוהבים – פריך, משתלב מצוין עם חלב ויוגורט, וכיף לאכול אותו. התוספת של פירות ההדר הוסיפה טעמים הדריים ומרעננים לקערת המוזלי שלנו, שמשלבים מתיקות עם מעט חמצמצות (מכיל גלוטן). המחיר עד 27.9 שקלים לק"ג. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: זו אחת מתערובות המוזלי המוצלחות שטעמנו עד היום.

 בקצרה

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

אסם השיקה לכבוד ט"ו באב מארז של במבה לבבות. המארז מכיל שמונה אריזות של במבה בצורת לב, במשקל 25 גרם כל אחת. המחיר עד 16.9 שקלים למארז, להשיג ביינות ביתן ומגה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר