סל הקניות של שחר 827

סל הקניות של שחר 976
השבוע יש לנו בסל דבש בטעמים – מוצלח, ממרח טחינה עם דבש – הטעם מוצלח, שמן אגוזי מלך – לאוהבי הטעם, וופלים בציפוי שוקולד מריר, פרליני שוקולד – ההבטחה הבריאותית מפתה, וחטיפי אנרגיה משופרים

דבש בטעמים של מכוורת עמק חפר

צילום אנטולי מיכאלו
צילום אנטולי מיכאלו

במכוורת השיקו לקראת החג שלושה סוגים חדש של דבש, הנבדלים זה מזה בזכות המקור ממנו אוספות הדבורים את הצוף: אבוקדו, אקליפטוס, והדרים. בארץ קטנה כמו שלנו  עשוי להיות מאתגר למצוא אזור בו כל מה שגדל הוא צמח מסוג מסוים, ועל כן השקה זו אינה מובנית מאליה. לשמחתנו, ההבדלים בין סוגי הדבש ניכרים, כך שאם אתם כבר מכירים את סוג הדבש שאתם מעדיפים, תקבלו את מה שאתם מצפים לו. אם לא, זו הזדמנות להתנסות. המחיר 25 שקלים ל-350 גרם. להשיג במכוורת ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אנחנו אוהבים את המגוון החדש של המכוורת.

 ממרח טחינה עם דבש של אחוה

לראשונה מוצע בישראל ממרח טחינה עם דבש המתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות. צילום יעל האן
צילום יעל האן

הממרח החדש של החברה, מצטרף לסדרה של ממרחים  מבוססים על טחינה. הפעם התוספת היא דבש, באופן שמתאים לחגים המתקרבים, אך מיועד לכל השנה. תוספת הדבש נעשתה באופן מדוד, כך שהטעם עדיין של טחינה, עם תוספת עדינה של דבש. המרקם נוזלי למדי, ואם מקררים את הממרח מעט הוא הופך לקל יותר למריחה. המחיר עד 11 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: הסתבכנו קצת עם המרקם, אבל אהבנו את הטעם.

 שמן אגוזי מלך של GREENY

צילום יוני גלעד
צילום יוני גלעד

שמן חדש זה מבוסס על אגוזי מלך. הוא מופק בכבישה קרה, כך שטעמיו וערכיו נשמרים בהליך הייצור, והתוצאה היא שמן בעל טעם מובחן ובולט של האגוזים מהם הוא עשוי. עובדה זו מאפשרת שימוש בכמות קטנה של השמן כדי לתבל סלט גדול, אך אם אתם מאוהבי הטעם האגוזי, תוכלו כמובן לשים עוד ממנו. המחיר 55 שקלים ל-250 מ"ל, מבצע 1+1 עד סוף אוקטובר. להשיג בלגעת באוכל ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שאוהב את הטעם.

וופלים בציפוי שוקולד מריר של אגו מבית כרמית

צילום סטודיו כרמית
צילום סטודיו כרמית

השקה זו תשמח את הטבעונים, שכן שני המוצרים החדשים הם פרווה, ונושאים את התו ויגן פרנדלי. מדובר למעשה בגרסה חדשה של שני מוצרים מוכרים, שמיועדים לא רק לטבעונים אלא גם לשומרי כשרות המבקשים לאכול שוקולד לאחר הארוחה. ההשקה כוללת וופלים במילוי קרם בטעם אגוזי לוז, ווופלים במילוי קרם בטעם שוקולד, שני המוצרים בציפוי שוקולד מריר. הבסיס הם אותם וופלים פריכים מוכרים מאלה הוותיקים של החברה, עם כמות סבירה של שוקולד כציפוי, וכמות מספקת של מילוי. ההבדל בטעמי שני המוצרים ברורים מספיק, והכל ביחד מספק. המחיר 6.9 שקלים ל-110 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: השקה חשובה לטבעוניים אוהבי המתוק.

פרליני שוקולד של A1C

צילום שלומי ארביב
צילום שלומי ארביב

החברה הישראלית מייצרת פרלינים המבוססים על פיתוח מיוחד של הסוכר שמשמש להכנתם. פיתוח זה מבטיח  למנוע עליית ערכי הסוכר בדם לאחר אכילת הפרלינים, ובכך הם אמורים להתאים לחולי סכרת. ההשקה של החברה כוללת שלושה מוצרים – קלאסי, אקזוטי, וקפה, שנראים זהים זה לזה. הם מבוססים על תכולה גבוהה של שקדים, כמו גם מוצקי קקאו. אל תיבהלו כשתראו את הסוכר ברשימת הרכיבים: הוא אמור להיות שם. האם הוא מונע את עליית ערכי הסוכר בדם? אין לנו דרך לדעת. אנו כן יכולים להעיד על המוצר בפני עצמו – הוא אינו דומה באיכותו לפרלינים של שוקולטיירים ידועים, במיוחד לאור השימוש הרב בשקדים המעניקים לו מרקם שונה. הפרלינים הקלאסיים של החברה אינם טעימים, ומרבית הטועמים לא נהנו מהם. זה משתנה בשני המוצרים האחרים. תוספת הקפה לאחד והתבלינים לשני, משנות את הטעם והופכות את הפרלינים לחביבים. המחיר 120 שקלים למארז הכולל את שלושת המוצרים, 150 גרם למוצר. להשיג באתר.

www.a1cfoods.co.il

בשורה התחתונה: אם ההבטחה הבריאותית ממשית, אז מדובר במוצר מומלץ.

בקצרה

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

חטיפי אנרג'י של שטראוס עברו שינוי, במסגרתו נעשתה הפחתה של עד 22% בכמות הסוכר, הוספה של כ-15% סיבים תזונתיים ואגוזים, והפחתה של עד 57% שומן רווי בכלל מוצרי המותג. המחיר עד 21.7 שקלים למארז של עד שש יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר