סל הקניות של שחר 839

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל ארוחות מוכנות – פתרון בסיסי, מיץ אננס – לאוהבי הפרי, סירופ תחליף סוכר – לא זול אך טוב, וגם סוכריות על מקל ומסטיקים

Eat Good של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

החברה עושה מהלך משמעותי בתחום הארוחות המוכנות, עם ההשקה של המותג החדש. מדובר בארוחה מוכנה מראש, הדורשת חימום כדי להיות מוכנה לאכילה. וזה לא הכל: ארבעת המוצרים שהחברה השיקה הם צמחוניים ומכילים חלבון מן הצומח. ההשקה הראשונית כוללת ארבע ארוחות: נודלס בסגנון בנגקוק, פוזילי פונגי, מוקפץ בסגנון אסיאתי, ושווארמה צמחונית – המגיעות באריזות שמזכירות אריזות של טייק אוויי אסיאתי. במבחן הטעימה, הארוחות נמצאות במקום טוב באמצע – אי אפשר, ואין זה הוגן, להשוות אותן לארוחה ביתית, אבל ביחס לעובדה כי מדובר בארוחה שהוכנה במפעל, הן מספקות תמורה הולמת. אהבנו יותר את השווארמה שטעמיה היו מאוזנים, גם אם התיבול לא היה דומיננטי דיו. גם הפוזילי היה חביב בסך הכל, אם כי כדאי לשים לב ולא לחמם אותו יתר על המידה (מכיל גלוטן). המחיר עד 15 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: זהו פתרון בסיסי באיכותו ובמחירו. אופציה לשעת רעב.

מיץ אננס של פרימור

צילום עמית שטראוס
צילום עמית שטראוס

הפופולאריות של האננס הולכת וגוברת, והדבר בא לידי ביטוי גם במוצר החדש. מדובר במיץ סחוט המכיל 100% אננס. זאת, ללא תוספת של מים, סוכר ורכיבים נוספים, שלרוב תמצאו במיצי אננס בשוק. השימוש בפירות איכותיים בא לביטוי במיץ עצמו – השילוב הייחודי של המתיקות והחמיצות המאפיינת את הפרי, מורגש במיץ זה עם טעמו הייחודי. המחיר עד 17.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: אוהבי האננס יאהבו גם את המיץ הזה.

 סירופ יאקון של Ecoandino

צילום אייל קרן
צילום אייל קרן

שוק תחליפי הסוכר, בו מככבים הדבש, הסילאן והאגבה, מתחדש עם מוצר זה. חומר הגלם המשמש לייצורו הוא יאקון, שורש ידוע מדרום אמריקה, המשמש לרוב למאכלים שונים וגדל בפרו. כאן הוא מגיע בצורה של נוזל, ומתאים להמתקה של מאכלים שונים – החל ממשקאות חמים וכלה במאפים ובעוגות. למוצר, שהוא 100% אורגני, יש טעם ייחודי שלא כולם יאהבו, אך אינו דומיננטי מדי. הוא יורגש בתה, לדוגמא, אך בעוגה הנוכחות שלו פחות מורגשת. המחיר 57 שקלים ל- 250 גרם. להשיג בשקדיה ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: חרף המחיר אנו שמחים על האפשרות החדשה.

בקצרה

צילום סטודיו כרמית
צילום סטודיו כרמית

חברת כרמית השיקה מארז של סוכריות על מקל, ובתוכו סוכריות בשני טעמים חדשים – מארז אחד של סוכריות קולה וסוכריות לימונדה, ומארז שני של סוכריות ענבים וסוכריות תפוח. הסוכריות מכילות צבעי מאכל טבעיים, והן ללא חומרים משמרים. המחיר עד 24.1 שקלים ל-50 יחידות, 9 גרם ליחידה (450 גרם); עד 19.9 שקלים ל-120 יחידות, 6 גרם ליחידה (720 גרם). להשיג ברשתות המזון.

מותג המסטיקים FIVE5 התרחב עם טעם נוסףמנטה מתוקה. המחיר 7.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר