סל הקניות של שחר 841

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו ופלים ללא גלוטן – השקה משמחת, תה עם חתיכות פרי – למי שאוהב, במבה במילוי קרם נוגט וקרם בוטנים – תנו לנו חטיפים פשוטים, ורטבים לבישול

מוצרים ללא גלוטן של עלמה מבית גילרו

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

החברה מייצרת לרוב ופלים וגביעי גלידה תחת המותג הזה, וכעת היא נכנסת לקטגוריה חדשה: מוצרים ללא גלוטן. היא עושה זאת תוך השקה של מספר מוצרים – בצד גביעי גלידה משני סוגים היא משיקה גם ופל ללא גלוטן במילוי קרם בטעם שוקולד ובמילוי קרם בטעם לימון, וגלילי ופל במילוי קרם בטעם שוקולד ובמילוי קרם בטעם אגוז. כל המוצרים הם בנוסף טבעוניים, נטולי שמן דקלים וחומרים משמרים. ניסינו את הוופלים ואת גביעי הוופל, והופתענו לטובה: הם פריכים, יש בהם כמות מספקת של מילוי, והטעמים השונים ברורים. המחיר עד 12 שקלים, בהתאם למוצר. להשיג ברשתות מזון.

בשורה התחתונה: זו השקה שתשמח את מי שנמנע מצריכה של גלוטן.

נשנושי פירות של ויסוצקי

צילום דיגי טאץ'
צילום דיגי טאץ'

ההשקה החדשה של החברה מיועדת למי שאוהב פירות בכוס התה שלו. אין הכוונה היא למי שרוצה חליטה שיש בה פרי, אלא למי שרוצה לשתות תה שיש בו חתיכות פרי. הסדרה כוללת שלושה מוצרים, הנבדלים זה מזה בשילובי הפירות והטעמים שלהם תחת קונספט זהה: שקיק פירמידה עם תוספת של פירות מיובשים, אותם אמורים להכניס עם השקיק אל הכוס. המוצרים בסדרה: חליטת פריחת הדובדבן, חליטת מיקס פירות, וחליטת קמומיל לימוני, כולם 100% מצמחי ללא קפאין. ומה בתוספות? שילובים שונים של אננס, תפוח, מלון, מנגו ופפאיה. הפירות יובשו עם סוכר, חיסרון למי ששותה את התה שלו ללא סוכר. מעבר לכך, השילוב שלהם עם חליטת המיקס פירות היה המוצלח מכולם. בשני המקרים האחרים החיבור היה חביב אבל לא הכרחי. המחיר עד 29.9 שקלים ל-10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: כדאי רק אם אתם ממש אוהבים פירות בתה שלכם.

חרדל דיז'ון וחרדל עם גרגרים של הלמנ'ס מבית יוניליוור

את המיונז של החברה כולנו מכירים. כעת היא מבקשת שנכיר גם את החרדל שלה. זו הפעם הראשונה שהחברה נכנסת לקטגוריה, והיא עושה זאת עם שני מוצרים קלאסיים. אמנם אין מדובר במשהו שלא טעמנו קודם, אבל מדובר באלטרנטיבה ראויה למוצרים הוותיקים: הן מבחינת המרקם והן מבחינת הטעמים, הם ראויים להיכנס למטבח שלנו. המחיר עד 16.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים את הלמנ'ס ואוהבים חרדל, אתם תאהבו את החרדל החדש של החברה.

במבה MIX במילוי קרם נוגט וקרם בוטנים של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

ההתלהבות מבמבה במילוי עוד לא חלפה, ולכן משיקה החברה מוצר חדש. הפעם המילוי כפול – גם קרם נוגט וגם קרם בוטנים. להפתעתנו, אפשר היה להרגיש את הנוכחות של שני הטעמים המובטחים, ואיכשהו זה השתלב טוב ביחד. כל זה מתוק למדי, כמתבקש, כך שכדאי להיות עם חשק ממשי למשהו מתוק כדי ליהנות ממנו. המחיר עד 7.9 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק וחנויות נוחות.

בשורה התחתונה: לפעמים אנחנו מתגעגעים לחטיפים הפשוטים.

בקצרה

צילום שלומי ארביב
צילום שלומי ארביב

חברת יד מרדכי השיקה מחדש את סדרת רוטבי הבישול שלה, הכוללת רוטב טריאקי, רוטב צ'ילי מתוק, רוטב לעוף עם שזיפים ורוטב לעוף קארי מנגו. החידוש: הפחתה של 30-40% בכמות הסוכר. זאת בצד העובדה כי לא נעשה שימוש בממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים או צבעי מאכל. המחיר עד 18 שקלים ל-280 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר