סל הקניות של שחר 843

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו צ'יפס בינלאומי – משמח, תה ירוק נטול קפאין – לנמנעים מקפאין, במבה במילוי קרם קפוצ'ינו – טעימה, פירות יבשים ללא תוספת סוכר או צבעי מאכל – השקה מבורכת, קונפיטורות – טעימות

הצ'יפס של צ'יספטאר

צילום יהב דיגיטל
צילום יהב דיגיטל

עשרה חודשים מאז סגרה את הסניף שלה בתל-אביב, חוזרת הרשת הבינלאומית לפעילות בישראל. הפעם, מסבירים הבעלים, הכוונה להפוך את הפעילות המקומית לרשת. הצעד הראשון הוא סניף חדש בתל-אביב. בתפריט צ'יפס עשוי מזן תפוחי אדמה יבש יחסית, שמאפשר ליצור צ'יפס פריכים במיוחד בעת הטיגון. מאחר ועל צ'יפס בלבד אי אפשר להתבסס, מציעים כאן גם שני סוגי נקניקיות, אותן צולים עבור הלקוחות, עשויות מעגל או מרגז. לנקניקיות יש מרקם בשרני טוב אבל הן היו מלוחות מדי לטעמנו. הצ'יפס, לעומת זאת, מצויין – פריך כמובטח, לא שמנוני במיוחד, ומגוון הרטבים מספק (ממיונז הולנדי ועד סירופ מייפל עם סוכריות קופצות). המחיר 16-29 שקלים ל-220-900 גרם צ'יפס, 10-12 שקלים לנקניקיה. להשיג באבן גבירול 85, תל אביב.

בשורה התחתונה: אנחנו שמחים שהרשת חוזרת לפעילות.

תה ירוק נטול קפאין של ליפטון מבית יוניליוור

החברה עשתה מהלך נכון מנקודת המבט שלה – היא השיקה תה המיועד לכל מי שרוצה להימנע לחלוטין מצריכה של קפאין, ועדיין רוצה לשתות תה ירוק. האם זה נכון גם עבורנו, הצרכנים? ראשית, כדאי להבין כי תכולת הקפאין בתה ירוק נמוכה משמעותית מזו שיש בקפה. שנית, יש לשער שמוציאים את הקפאין בהליך מתועש כזה או אחר, ואם זה נכון אז עדיף לצרוך את המוצר בצורתו הטבעית, המכילה קפאין. מדוע? משום שהוצאת הקפאין מהקפה הופכת את המוצר להרבה פחות ידידותי לבריאות שלנו, ואם אפשר להשליך מייצור קפה לייצור תה, זו המסקנה. מעבר להיבט זה, לתה יש אותו טעם של תה ירוק, כך שלא תרגישו בהבדל. המחיר עד 29.9 שקלים ל-40 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שחייב להימנע מקפאין.

 במבה במילוי קרם קפוצ'ינו של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

במבה במילויים שונים תופסת חלק מכובד מהמכירות של המותג – כך מסבירה החברה את ההחלטה שלה להשיק מוצר נוסף בקטגוריה. כמיטב המנהג מדובר במהדורה מוגבלת לעונת החורף – במבה במילוי קרם קפוצ'ינו. בקיץ, אם אתם זוכרים, השיקה החברה במבה אייס קפה. כלומר, הטעמים דומים עד מאוד זה לזה, ויש שאמרו שהם זהים. מלבד זאת, כמות המילוי אינה גדולה, אבל יש מספיק ממנו כדי לחוש בו,והשילוב בין הקפה לבמבה עובד טוב. המחיר עד 6.3 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אותה גברת בשינוי אדרת, והיא עדיין טעימה.

הסדרה הטבעית של מיה תעשיות מזון

צילום אבי לוי
צילום אבי לוי

לקראת ט'ו בשבט המתקרב, השיקה החברה סדרה של פירות יבשים העשויים ללא תוספת סוכר או צבעי מאכל. ההשקה כוללת ארבעה מוצרים – אננס מיובש, מנגו מיובש, קוקוס מיובש, וחמוציות ברכז תפוחים. בעוד שאננס ללא סוכר הוא מוצר מוכר (וגם למנגו בגרסה זו כבר התוודענו), הרי שמחנו לגלות את הקוקוס המיובש ללא סוכר, מוצר שקשה הרבה יותר למצוא כדוגמתו. גם החמוציות, שרכז התפוחים ממתיק אותן, הן תוספת מבורכת. אלה, אגב, נארזים באריזת קרטון שאמורה לשמור על התכולה מפני מזיקים. אנו מתקשים להבין כיצד זה אמור לקרות אחרי הפתיחה, אם לא מסיימים את המוצר מיידית. המחיר עד 18.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

בשורה התחתונה: השקה מבורכת שתשמח את הנמנעים מסוכר לבן.

 קונפיטורות של 778

המותג הוותיק השיק מחדש את הקונפיטורות שלו, המבוססות על מתכון משופר. המגוון כולל חמישה מוצרים – קונפיטורות תות, משמש, שזיף, ודובדבנים, המכילות כל אחת 50% פרי; וקונפיטורת תות לייט המכילה 70% פרי. ייאמר לזכות החברה כי לא נעשה שימוש בחומרים משמרים ובצבעי מאכל, כך שרשימת הרכיבים מזכירה באופן יחסי מוצר בייתי. הטעם של הקונפיטורות שטעמנו לא משתווה עדיין לאלה שאנו עושים בבית, אבל הן בהחלט מספקות מענה הולם למי שאוהב, ולא רוצה או יודע להכין בעצמו. יש שאמרו שהן גם יותר טעימות מהגרסה הקודמת שלהן. המחיר עד 15.9 שקלים ל-340 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

בשורה התחתונה: אם אהבתם אותן בעבר, תאהבו גם בגרסה החדשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר