סל הקניות של שחר 857

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל שלנו המבורגר בלאפה – להשאיר בתפריט, גלידה מרכיבים טבעיים – כדאי, עוד גלידה מיפן – גיוון טוב, מסטיק בזוקה לציון הטיסה לירח ותערובות תיבול באריזת כחול-לבן

לאפה ראנץ' של בורגראנץ'

צילום אפיק גבאי
צילום אפיק גבאי

בהתחלה היינו סקפטיים, אבל מהר מאוד הסקפטיות התחלפה בהנאה. ההמבורגר הוותיק של הרשת בתוך לאפה, ובה טחינה, עמבה, סלט וקצת צ'יפס, נראה לנו כמו גימיק לא מוצלח. אבל השילוב עובד טוב – הלאפה טרייה, גמישה מספיק כדי לנגוס בה בקלות, אבל חזקה כדי להכיל את כל מה שיש בה. ההמבורגר נוכח בכמות יפה וכך גם הסלט; יש מעט צ'יפס; והרטבים נוכחים בכמות סבירה, מספיק כדי ליהנות מהם בלי שהעמבה תשתלט על הטעם. אפשר כמובן לוותר על העמבה, אם הטעם אינו חביב עליכם. מנה זאת נמכרת במהדורה מוגבלת, מ- 5.5.19 עד יום העצמאות בלבד (מכיל גלוטן). המחיר 27 שקלים, 44.9 שקלים בארוחה. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: זו מנה שיכולה להישאר לזמן ארוך יותר בתפריט.

גלידות של ALICE

צילום ביאנה ויטקין
צילום ביאנה ויטקין

התשוקה ניכרת בעיניו של גור מלקולם כאשר הוא מתאר את הגלידה שהוא יוצר, הנמכרת בגלידרייה החדשה אותה פתח בתל אביב. הוא מדגיש את השימוש ברכיבים טבעיים בלבד, כמו גם שילובי טעמים שחלקם יפתיעו אתכם. התשוקה מתממשת במציאות – גלידת הפיסטוק עשויה מפרי הפיסטוק בלבד, עובדה הניכרת בכל ביס, וכך גם סורבה לימון וג'ינג'ר – שילוב מרענן ומוצלח, אידיאלי לימים החמים. יש טעמים מוכרים יותר כמו וניל או שוקולד תפוז, ואחרים מפתיעים במיוחד, כמו גלידה טבעונית המשלבת טחינה, שומשום מלא ודבש ענבים. לצד הטעמים המוצלחים, הגלידה מצטיינת גם במרקם שלה. השימוש ברכיבים טבעיים, הוא מסביר, מבטיח אחוזי שומן וסוכר נמוכים יותר. המחיר מ-16 שקלים לכדור, 48/88 שקלים לחצי ק"ג/ק"ג. אבן גבירול 151, תל אביב, 03-5280321.

בשורה התחתונה: בעיר יש גלידריות רבות, חלקן ותיקות מאוד, אבל אליס היא הגלידרייה שכדאי להגיע אליה או להזמין ממנה.

גלידה של Mochi

הגלידה הזו נמכרת ברשת השיווק הקרובה למקום מגוריכם, והיא מגיעה אלינו מיפן. מדובר במארז המכיל כדורי גלידה, שכל אחד מהם עטוף בעלה אורז דק. בשלב זה נמכרת הגלידה בטעמי קוקוס, תות, מנגו, וניל, תה ירוק, שוקולד, ליצ'י ופסיפלורה; ובהמשך עשויים להגיע טעמים נוספים. ניסינו את השוקולד והווניל: תוספת עלה האורז הופכת את המרקם למגוון יותר, ובכך מוסיפה רובד של הנאה לגלידה. זה חשוב, משום שבכל מובן אחר הגלידה אינה שונה מהגלידות המתועשות שאנו מכירים. לעלה האורז, חשוב לציין, אין השפעה על הטעם. המחיר עד 24.9 שקלים ל-156 גרם, שש יחידות של 26 גרם כל אחת. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: טוב למי שמחפש לגוון את הגלידה שהוא קונה הביתה.

בקצרה באווירת יום העצמאות

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

שטראוס השיקה מהדורה מיוחדת של מסטיק בזוקה, וזאת לקראת יום העצמאות ולכבוד החללית הישראלית הראשונה שטסה לירח (זוכרים בעתידות "עד גיל 21 תנחת על הירח?"). הצבע שנבחר לאריזת הבזוקה הוא שחור, והלוגו של SpaceIL מופיע על האריזה. המחיר 6.9 שקלים ל-40 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום ניר גניש
צילום ניר גניש

תערובות התיבול של נווה התבלין הושקו מחדש לקראת יום העצמאות, באריזות אשר עוצבו בצבעי כחול-לבן עם דגל ישראל עליהן. מדובר בתערובות ברביקיו של נווה, גריל עוף ופילדלפיה. המחיר 10 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר