חדש מביכורים מזון ומאפה: לחמניות פשתן טריות

הלחמניות דלות מאוד בפחמימות ועשירות באומגה 3 חלבון וסיבים תזונתיים. צילום אייל קרן
לחמי ביכורי פשתן מיוצרים במאפיית הבוטיק של ביכורים מזון ומאפה המייצרת מגוון לחמים מיוחדים, חלות, לחמניות, עוגות ומאפי דגנים מלאים

"ביכורים מזון ומאפה" המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מרחיבה את סדרת לחמי הפשתן שלה עם לחמניות פשתן טריות, המשווקות באריזה מיוחדת ששומרת על טריותן זמן רב. עד כה שיווקה החברה לחמניות פשתן קפואות. הלחמניות מיוצרות מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שנטחנים במאפייה עצמה סמוך ללישה ולאפייה, וזאת כדי לשמר את ערכיהם התזונתיים. לדברי החברה, תהליך האפייה משלב טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת להכין מהזרעים הטחונים לחמניות טעימות ועשירות בערכים תזונתיים. מייד בתום האפייה נארזות הלחמניות באריזה מיוחדת ומבוקרת, השומרת על טריותן זמן רב..

צילום יוסף לבין
צילום יוסף לבין

הלחמניות עשירות באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, ומכילות כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-2 גרם בלחמניה במשקל 50 גרם). הן גם לא מכילות סוכר או ממתיקים מלאכותיים. התכולה הגבוהה של חלבון ואומגה 3 הופכת את הלחמניות לבחירה מתאימה עבור ספורטאים וטבעונים. תכולת הפחמימות הנמוכה בהן מקנה יתרון עבור מי שמעוניין בתזונה דלת פחמימות, כולל סוכרתיים. התכולה הגבוהה של סיבים תזונתיים שמוסיפים לתחושת שובע, מסייעת בשמירת משקל.

צילום יוסף לבין
צילום יוסף לבין

האריזה המיוחדת ששומרת על טריות, מאפשרת לקחת את הלחמניות לכל מקום. אחרי פתיחת האריזה מוצע לשמור את הלחמניות הנותרות במקרר או במקפיא. המחיר: 18 – 22 ₪ לאריזה במשקל 250 גרם ובה 5 לחמניות.  להשיג ברשתות השיווק ובבתי טבע ברחבי הארץ. כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

פרטים נוספים כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר