סל הקניות של שחר 922

סל הקניות של שחר 976
השבוע יש בסל הקניות שלנו אטריות מקמח כוסמין מלא – אהבנו, "פירורי לחם" מקמח שקדים – מומלץ, לחמית כוסמין ולחמית כוסמין וגרעיני דלעת – מומלץ, פריכיות תפוחי אדמה עם ירקות – שווה לנסות, וגם מסטיק בטעם תפוח

אטריות מקמח כוסמין מלא של B&D

צילום חברת דמיון

סדרת מוצרים זו עושה שימוש בקמח כוסמין; סוג של חיטה המכיל את הכמות הקטנה ביותר של גלוטן מבין כל סוגי החיטה הנפוצים. לשמחתנו, החברה עושה שימוש בצורה המלאה של דגן זה, כך שמירב המרכיבים התזונתיים החשובים נשמרים. עם קמח זה יצרה החברה שלושה מוצרים חדשים, הנבדלים זה מזה בסוג האטריות: דקות, רחבות או דקיקות. כל מוצר מתאים לסוגים אחרים של מאכלים, מפסטה ועד אטריות למרק. אנחנו השתמשנו ברחבות לטובת הכנה של פסטה. הוראות ההכנה היו מדויקות, והפסטה יצאה בדיוק כפי שרצינו אותה. בנוסף, יש לה מרקם טוב שסופג חלק מהרוטב. בכל הקשור לטעם, דעו כי יש לאטריות אלה טעם שונה מזה של אטריות רגילות, שישפיע (לטובה) על התוצאה (מכיל גלוטן). המחיר עד 9.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות שיווק, חנויות טבע ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אהבנו את הסדרה הזו

פירורי קיטו של KETO CHEF מבית מצות אביב

צילום אפרת אשל

המוצר השני של המותג הפונה למי שחי בהתאם לכללי התזונה הקיטוגנית, הוא גרסה של פירורי לחם. אין במוצר הזה דגנים, כיאה לכללים, והוא עשוי כולו מקמח שקדים. בהתאם יש במוצר כמות קטנה של פחמימות, 9 גרם פחמימות ל-100 גרם מוצר. עובדה זו הופכת אותו למתאים גם למי שמפחית צריכת פחמימות מסיבות אחרות, כמו התמודדות עם סכרת. אנחנו השתמשנו בו לטובת הכנה של שניצלים, ואהבנו את התוצאה: הוא נדבק בקלות לבשר העוף עם הביצה, והוסיף טעם עדין וכיפי לשניצלים. המחיר עד 25 שקלים ל-300 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, בחנות המפעל של מצות אביב, עדן טבע מרקט, בחנויות טבע ובאתר.

בשורה התחתונה: מומלץ לכל מי שלא רוצה לצרוך גלוטן ולהפחית בצריכה של פחמימות

לחמית כוסמין ולחמית כוסמין וגרעיני דלעת של אסם-נסטלה

צילום סטודיו אסם

הכוסמין מככב גם בשני המוצרים החדשים של החברה. מדובר בלחמית הידועה, שהפעם משולב בה קמח כוסמין מלא יחד עם קמח חיטה מלאה. בהתאם משתנה גם הטעם של המוצר, שינוי שמרבית הצרכנים ייהנו ממנו. אנחנו ממליצים במיוחד על הלחמית המכילה כוסמין עם גרעיני הדלעת. תוספת הגרעינים מגוונת את המרקם של המוצר, ומוסיפה עניין וטעם לחוויית האכילה (מכיל גלוטן). המחיר עד 12.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: זה אחד המוצרים הטובים ביותר בסדרה

פריכיות תפוחי אדמה עם תירס, אפונה ירוקה וסלק בתיבול מלח ים של אנרג'י מקבוצת שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

מוצר חדש התווסף לסדרת הפריכיות הטעימות של המותג, תוך שהוא ממשיך להרחיב את גבולות הטעם של הצרכנים. הפעם שילבה החברה קמח תפוחי אדמה עם תירס, אפונה ירוקה וסלק, שילוב טעמים לא שגרתי בעליל. לשמחתנו, זה הצליח. המרקם פריך במידה הנכונה, והטעם אמנם מיוחד אבל לא מהסוג שדורש הסתגלות מיוחדת – הוא הפך במהרה לנשנוש מועדף אצלנו. המחיר עד 6.9 שקלים ל-30 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם אהבתם את המוצרים הקודמים בסדרה, נסו גם את המוצר החדש

בקצרה

מותג המסטיקים Orbit  מבית מרס מציע מוצר חדש. הפעם מדובר במסטיק בטעם תפוח, אשר הושק במהדורה מוגבלת לעונת החורף. המחיר עד 13.9 שקלים ל-64 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר