סניף הדגל ברשת WINE& MORE ג'ורג' חינאווי: גדול, גורמה, ועדיין עממי

לא מדובר בעוד חנות ברשת, גם לא מדובר בסתם עוד חנות – אפילו שבהגדרתה הינה חנות דגל; אלא מדובר במילה האחרונה של חנות יין בישראל בגודלה, בעיצובה, בתכולתה, ובמסר שהיא מבקשת להעביר לקהל הרחב. והמסר הוא: "אני גדול, אני גורמה, ואני עדיין עממי"

ביום חמישי הקרוב ה-22 לחודש בשעה 20:00, יפתחו לקהל הרחב שערי החנות החדשה והענקית המשתרעת על פני 400 מ"ר של רשת WINE& MORE חינאווי ג'ורג' ברחוב קרליבך בתל-אביב, מול מה שפעם היה השוק הסיטונאי.

לא מדובר בעוד חנות ברשת, גם לא מדובר בסתם עוד חנות – אפילו שבהגדרתה הינה חנות דגל; אלא מדובר במילה האחרונה של חנות יין בישראל בגודלה, בעיצובה, בתכולתה, ובמסר שהיא מבקשת להעביר לקהל הרחב. והמסר הוא: "אני גדול, אני גורמה, ואני עדיין עממי".

כשנפתחה לפני חודשים אחדים חנות היין הרביעית של הרשת ברחוב גיסין בפתח-תקווה, שוחחתי עם מנהל החנות ניר גלדסטון, שפרס בפני את משנתה של הרשת בקו החדש ובקונספט עיצובי המבקש לבדל ולייחד את רשתWINE& MORE עם דגש על פנייה לפלח אוכלוסייה באותו האזור. דגש נוסף היה על ה- MORE.

כשפגשתי היום את ניר גלדסטון בחנות החדשה, הבנתי כי ניר השתפשף ועבר כוונונים אחרונים בחנות בפתח תקווה, כדי לקבל עליו את ניהולה של החנות בתל-אביב – הגדולה והחמישית ברשת החנויות.

החנות החדשה בקרליבך מציעה לנכנס מיד מימין קיר יינות איטלקיים וספרדיים של מותגי יין מהיקבים המובילים המלווים את הרשת שנים רבות, ומהווים כוח מושך מרכזי ועוגן יוקרתי. קיר היינות הבא אחריו מימין יהיה משקות אלכוהול "חומים", לרבות 100 סוגי ויסקי.
קחו חצי ימינה אל האולם הפנימי, וקיר משקאות אלכוהול "לבנים" יציע לכם מכל טוב. לצידו מקרר ענק של בירות מכל הסוגים, לרבות הבירה סאן-מיגל המיובאת ארצה על ידי הרשת.
אפשר לרכוש במקום בירה מקוררת מהמקרר ללא תוספת תשלום.
ממול קיר של יינות ישראלים מהיקבים המובילים בשוק – יקבי רמת הגולן, פלאם, עמק האלה, ססלוב, טוליפ, שאטו גולן, בזלת הגולן – מכל השפע של היקבים הישראלים.
משמאל לעמדת הקופה קיר יינות נוסף, והפעם יינות "עולם חדש" מאוסטרליה, ארגנטינה, צ'ילה, ארה"ב, דרום אפריקה; וגם יינות מצרפת מבורדו ומבורגון.

עד כאן יין ואלכוהול, ובמבחר ענקי מוצג מקרר גבינות איכות כמו ברקנית, הנוקד, וגם תוצרת חוץ משוויץ, הולנד, ספרד ואיטליה, ויש גם קוויאר.
קיר נוסף מציע בקבוקי שמן זית ישראלי איכותי, שפרוטים בקופסה, צדפות ופירות ים משומרים. בויטרינה מוצגים סכיני שף יוקרתיים למכירה.

ואיטליז, כן, יש בחנות גם איטליז, ובו מוצגים לראווה בשרים איכותיים בתוך חלון ענקי של חדר קירור שקוף ומבריק בניקיונו. השילוב של חנות האיטליז המפורסמת מיפו של נג'יב חינאווי, דור שלישי לקצבייה מיתולוגית מרחוב קדם ביפו.
הקצבייה החדשה עם הקבבים והבשר הטחון הסטייקים מבשר טרי שאינו מהקפאה, תעניק לציבור חובבי היין, ובכלל לתושבי הסביבה, את האפשרות לרכוש לראשונה סל כולל של מוצרי יין, אלכוהול, שתייה קלה, וגם בשר איכותי – והכל תחת אותה קורת גג.
האביזרים המשלימים, הפסטות, התבלינים, עופות, בשר עוף, בשר בקר, ובשר כבש, הם ה- MORE, וכאן הכול בא לביטוי ובגדול.

כ-2 מיליון ₪, הושקעו במתחם החדש. ריצפת פרקט מעץ אמיתי מעניקה תחושה חמימה. שילוב של צבע, טעם, עיצוב, ופריסה של רמקולים למוסיקת רקע מממצבת את החנות כאתר חדשני המשדר יוקרתיות ופרקטיות כאחד, כשעל מלאכת העיצוב שקד האדריכל אורי בן דרור מסטודיו MU.

חנות היין החדשה הופכת להיות הדבר החם הבא בעולם היין הישראלי, והבאים אחריהם יצטרכו לבצע קפיצת מדרגה משמעותית ביותר.
המותג WINE& MORE מתחיל לקנות את אחיזתו ולבסס את מעמדו כבעל אמירה משמעותית ביותר בנוף התל-אביבי, לאחר שלושים שנה של מעורבות בשוק היין הישראלי בהן רכשה הרשת קהל לקוחות מסור ונאמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר