fbpx

סקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים: 83% מצרכני המזון מחליטים על רוב המוצרים לפני הקניה

83% מצרכני המזון מחליטים על רוב המוצרים לפני הקניה; 8% מחליטים על סל המוצרים בקנייה עצמה; חטיפים ודברי מתיקה נקנים באופן אימפולסיבי יותר; כשליש מהצרכנים נוהגים לגשת לדוכני הטעימה.
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

מסתבר כי קניות המזון הופכות למתוכננות יותר. סקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים מגלה כי 83% מצרכני המזון מחליטים על רוב המוצרים לפני הקניה; 8% מחליטים על סל המוצרים בקנייה עצמה; חטיפים ודברי מתיקה נקנים באופן אימפולסיבי יותר; כשליש מהצרכנים נוהגים לגשת לדוכני הטעימה.

מהסקר עולה כי 8% מציבור הצרכנים בישראל מחליטים על סל המוצרים בקנייה עצמה. מבוגרים בני 55 ויותר, נוטים לתכנן במידה רבה יותר את קניותיהם מראש. 5% בלבד מחליטים על כחצי מהמוצרים עוד לפני הקנייה.

מהסקר עולה, כי המוצרים אותם מחליטים לקנות בקנייה אימפולסיבית הם בעיקר חטיפים ודברי מתיקה. קניית יינות, תה וקפה היא מתוכננת יותר.
13% קונים בקניה אימפולסיבית מוצרי חלב שונים; 12% קונים בקנייה אימפולסיבית מוצרים מעובדים כמו דגים, בשר או מוצרים צמחיים; 9% קונים גלידות ואחוז דומה קומה בסקוויטים ועוגיות; 7% קונים שימורי פירות וירקות; 5% קונים אימפולסיבית משקאות קלים; 4% ירקות קפואים; 2% בלבד קונים בקנייה אימפולסיבית תה וקפה, יינות ומשקאות חריפים.

כן מתברר מסקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים שנערך באמצעות מכון המחקר גאוקרטוגרפיה, כי 32% מציבור צרכני המזון נוהגים לגשת לדוכני טעימה.
שיעור הניגשים לדוכני הטעימה בתדירות גבוהה נמוך יותר בקרב דתיים – חרדיים – 5% בלבד. 64% מהאוכלוסיה לא ניגשים כלל לדוכני מכירה או שניגשים בתדירות נמוכה.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה