סקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים: 83% מצרכני המזון מחליטים על רוב המוצרים לפני הקניה

83% מצרכני המזון מחליטים על רוב המוצרים לפני הקניה; 8% מחליטים על סל המוצרים בקנייה עצמה; חטיפים ודברי מתיקה נקנים באופן אימפולסיבי יותר; כשליש מהצרכנים נוהגים לגשת לדוכני הטעימה.

מסתבר כי קניות המזון הופכות למתוכננות יותר. סקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים מגלה כי 83% מצרכני המזון מחליטים על רוב המוצרים לפני הקניה; 8% מחליטים על סל המוצרים בקנייה עצמה; חטיפים ודברי מתיקה נקנים באופן אימפולסיבי יותר; כשליש מהצרכנים נוהגים לגשת לדוכני הטעימה.

מהסקר עולה כי 8% מציבור הצרכנים בישראל מחליטים על סל המוצרים בקנייה עצמה. מבוגרים בני 55 ויותר, נוטים לתכנן במידה רבה יותר את קניותיהם מראש. 5% בלבד מחליטים על כחצי מהמוצרים עוד לפני הקנייה.

מהסקר עולה, כי המוצרים אותם מחליטים לקנות בקנייה אימפולסיבית הם בעיקר חטיפים ודברי מתיקה. קניית יינות, תה וקפה היא מתוכננת יותר.
13% קונים בקניה אימפולסיבית מוצרי חלב שונים; 12% קונים בקנייה אימפולסיבית מוצרים מעובדים כמו דגים, בשר או מוצרים צמחיים; 9% קונים גלידות ואחוז דומה קומה בסקוויטים ועוגיות; 7% קונים שימורי פירות וירקות; 5% קונים אימפולסיבית משקאות קלים; 4% ירקות קפואים; 2% בלבד קונים בקנייה אימפולסיבית תה וקפה, יינות ומשקאות חריפים.

כן מתברר מסקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים שנערך באמצעות מכון המחקר גאוקרטוגרפיה, כי 32% מציבור צרכני המזון נוהגים לגשת לדוכני טעימה.
שיעור הניגשים לדוכני הטעימה בתדירות גבוהה נמוך יותר בקרב דתיים – חרדיים – 5% בלבד. 64% מהאוכלוסיה לא ניגשים כלל לדוכני מכירה או שניגשים בתדירות נמוכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר