עובדים נכון: שישה יקבים ישראליים הציגו יחד בביתן ישראל בתערוכת ProWine בגרמניה

אילן חסון, מנכ"ל יקבי בנימינה: "עצם העובדה שהגענו כמה יקבים ישראלים לתערוכה כגוף אחד, הקנתה לנו את היכולת להציג את הענף במלוא הדרו. אין ספק שצעד נפלא זה יכול להוות בסיס מעולה לשיתופי פעולה בעתיד"

מול המגמה של להשתתף לבד בתערוכות בינלאומיות – בביתן קטן שכלל אינו בולט, ונעלם בהמון הסואן, חברו יחד שישה יקבים: הרי גליל, בנימינה, רקנאטי, תבור, טוליפ וצ'ילג, לביתן תצוגה משותף בתערוכה הבינלאומית ProWine שהתקיימה בדיסלדורף, גרמניה. הביתן הוקם בסיוע מכון הייצוא הישראלי.

בתערוכה היוקרתית הציגו 3,109 יקבים ויצרני אלכוהול מ- 49 מדינות בעולם, וביקרו בה כ- 32 אלף איש. נערכו בה 200 סמינרים מקצועיים, טעימות יין והרצאות של מומחי יין ואלכוהול מכל העולם. כמו כן הוצגו מוצרים קולינריים יוקרתיים.

במהלך התערוכה קיים הביתן הישראלי מצגת מקצועית לעיתונאים וללקוחות, ביוזמת חברת היבוא "זג יינות", בה הוצגו אזורי גידול היין במדינת ישראל. כמו כן בוצעה טעימה מקצועית של היינות הישראליים המוצגים בתערוכה.

מנכ"לית יקב הרי גליל-רונית בדלר, מציינת כי זו הפעם הראשונה שנעשה שיתוף פעולה בין יקבים מישראל לתצוגה משותפת בתערוכות בחו"ל, תחת מותג אחד: "יינות ישראל".
"מטרת כל היקבים הישראליים בתערוכה הייתה העברת מסר אחד לכל העולם ובשם כל תעשיית היין בישראל: היין הישראלי ראוי להיות בכל מדף בעולם", אומרת רונית בדלר, המוסיפה כי יקב הרי גליל משקיע רבות בפיתוח היצוא, במטרה להגדיל את שיעור מכירות היין מתוצרתו לשווקים בחו"ל.

אילן חסון, מנכ"ל יקבי בנימינה אומר כי ניתן לראות מגמת עלייה ביצוא יינות ישראלים של יקבים כמו הרי גליל, רקנאטי ותבור.
"עצם העובדה שהגענו כמה יקבים ישראלים לתערוכה כגוף אחד, הקנתה לנו את היכולת להציג את הענף במלוא הדרו, ואין ספק שצעד נפלא זה יכול להוות בסיס מעולה לשיתופי פעולה בעתיד" אומר חסון.


בתמונה: אנשי היקבים הישראליים בתערוכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר