עינת תעשיות מזון פיתחה ומייצרת את המרקים האורגניים של חברת אדמה

בנוסף לחברת "אדמה" מייצאת עינת פירורים וקרוטונים אורגניים לצפון אמריקה, לרשתות שיווק מובילות בהן WHOLEFOODS ועוד, כמו גם לרשתות נוספות של בתי טבע וחנויות בריאות

חברת "עינת תעשיות מזון" (בבעלות קיבוץ עינת), המתמחה בייצור מוצרי מאפה יבשים – קרוטונים ופרורי לחם עבור תעשיות המזון בשוק הקמעונאי והתעשייתי (בארץ ובחו"ל), בהם גם פרורי לחם וקרוטונים אורגניים, הרחיבה את פעילותה, ופיתחה והחלה בייצור של אבקות מרק אורגניות אינסטנט ולבישול מהיר עבור לקוחות בחו"ל.בשוק המקומי מייצרת עינת את אבקות המרק עבור חברת אדמה.

ראובן וידה, הטכנולוג הראשי של "עינת תעשיות מזון", אומר כי אבקות המרק מיוצרות מחומרי גלם אורגניים בלבד. כל שלב בייצור המרק מאושר ומותר על ידי גופי פיקוח, וכפועל יוצא מכך אין במרקים האורגניים חומרי הדברה למרות תכולה גבוהה של ירקות, תבלינים ועשבי תיבול.
באבקות המרק האורגניות אין תוספי מזון שמוספים לאבקות מרק "רגילות" ונחשבים למזיקים, ביניהם מונוסודיום גלוטמאט, צבעי מאכל מלאכותיים, חומרי שימור ותמציות מלאכותיות.

עוד אומר וידה כי החברה פיתחה את מרקים האורגניים עבור "אדמה" בשוק המקומי כחלק מתהליך היענות לביקוש ההולך וגובר למוצרים אורגניים בשוק המזון הישראלי והעולמי, שבעולם בכלל ובארה"ב בפרט מגלה צמיחה יפה בשנים האחרונות לאור המודעות הגוברת לאורח חיים בריא.

בארה"ב, לדוגמא, השוק האורגני מהווה כיום כ-5% משוק המזון כולו, לעומת 1.5% בלבד לפני מספר שנים. השוק האורגני בארה"ב החל לתפוס תאוצה לפני כשנתיים עם כניסתה של "WHOLEFOODS" (הולפודס – רשת קמעונאית גדולה בארה"ב בתחום המזון הבריא) לתחום שיווק מוצרים אורגניים. מאז מהלך זה, מרבית מרשתות המזון המובילות נמצאות במגמה של הגדלת שטחי המדף של המוצרים האורגניים.

"עינת תעשיות מזון" הנה יצרנית הקרוטונים ופירורי הלחם המובילה בישראל ומהמובילות בעולם. החברה מייצאת לכ- 20 מדינות ברחבי העולם. מבין לקוחותיה הגדולים בחו"ל – חברת יונילוור עבור מרקי קנור, חברת נסטלה, חברת קמפבל – היצרנית הגדולה בעולם של מרקים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר