עיצוב שולחן מתוקים בסילבסטר

גל פוני, שף קונדיטור של חברת גל קייקס מבית נטלי, מייעץ כיצד לעצב את שולחן הקינוחים האולטימטיבי שיעשה לכם את המסיבה, ומבטיח: "בסופו של דבר באירועים מה שאנשים זוכרים זה הקינוח"

הסילבסטר כבר עומד בפתח, והרבה משפחות, במיוחד לאור המשבר הכלכלי, יבחרו לחגוג השנה את הסילבסטר במסיבות ביתיות.

בין אם מדובר בחגיגה אינטימית עם בן או בת הזוג, או מספר חברים קרובים, ובין אם מדובר במסיבה גדולה וגרנדיוזית, כמי שכבר ניצח על כמה מסיבות סילבסטר בחייו, אני מציע לשים דגש מיוחד על המתוקים.

מהניסיון הרב שיש לי באירועים קטנים ובהפקות ענק, הרי מעבר לעיצוב, לתוכנית האומנותית ולכל המרכיבים האחרים, בסופו של דבר באירועים מה שאנשים זוכרים זה הקינוח.

לפניכם מבחר טיפים ועצות ליצירת שולחן המתוקים האולטימטיבי במסיבת הסילבסטר:

ליצור שולחן קינוחים נפרד –  יש לתת לקינוחים את המקום המגיע להם. אני מציע לייחד להם שולחן נפרד, בו המתוקים יכולים להיות חלק מהדקורציה. בעיצוב השולחן ניתן לשלב מתוקים או חומרי גלם כגון שברי שוקולד, גושי סוכר דקורטיביים, פולי קפה, אבקת סוכר, קקאו, סוכריות גומי.

מתוקים אישיים – כאשר יוצרים מזנון קינוחים, מומלץ להרכיב אותו ממתוקים אישיים. ניתן לשלב בו מוסים וקינוחים בכוסות שוט, קוביות של עוגות פאי ועוגיות מסודרים ערימות-ערימות, מתוקים משופדים, פטיפורים ומנות אישיות. כך יוצרים מזנון מרהיב, מרשים ופרקטי, וגם יוצרים מוקד מעוצב ומעניין שיש סביבו התרחשות.

שוקולד שוקולד וגם פונדו שוקולד – כמובן שאי אפשר בלי השוקולד החושני והממכר. מלבד קינוחי שוקולד אפשר להציב גם מפל שוקולד, או לאלתר פונדו שוקולד בכלי חסין אש או בסיר ברזל העומד מעל מקור אש או מחמם או נרות.
את תערובת הפונדו יוצרים באמצעות שילוב של שוקולד, רצוי מריר עם אחוזי קקאו גבוהים, המומס עם שמנת מתוקה. ניתן להוסיף לו גם ליקר.
סביב הפונדו יש לשלב שיפודי פירות, עוגות ופירות שהופכים חלק מעיצוב השולחן. הפונדו יוצר גם אינטראקציה ועניין סביבו, וכמובן מחמם את האווירה.

גל פוני הוא שף קונדיטור של חברת גל קייקס מבית נטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר