עכשיו באתר יאמי: אוכל מוכן המותאם לגישת CLEAN EATING

תפריט בריאותי המותאם לשיטת ה-CLEAN EATING
השיטה לאורח חיים בריא ללא ספירת קלוריות מגיעה לאתר הבשלנים "יאמי". התפריט נבנה ע"י אשת התזונה ומחברת ספרי הבישול הגר שפר. האתר מציג תפריט משודרג על פי עקרונות השיטה, עם מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות

אתר יאמי, המשמש פלטפורמה למכירת אוכל ביתי שמקשרת בין בשלנים לסועדים, מציג עתה תפריט בריאותי המותאם לשיטת CLEAN EATING, שנבנה בשיתוף פעולה עם הגר שפר – אשת תזונה ונטורופתיה ומחברת ספרי בישול. שיטת  CLEAN EATING דוגלת בתזונה מגוונת וללא ספירת קלוריות, תוך הימנעות ממזון מעובד, קמח לבן, דגנים מעובדים וסוכר. הטענה היא שבעקבות השינוי יש עליה ניכרת ברמות האנרגיה, הריכוז, מצב הרוח והבריאות הכללית.

התפריט נבנה בשיתוף פעולה עם הגר שפר - אשת תזונה ונטורופתיה ומחברת ספרי בישול
התפריט נבנה בשיתוף פעולה עם הגר שפר – אשת תזונה ונטורופתיה ומחברת ספרי בישול. צילום מקס מורון

שבעה מבשלני אתר יאמי, המתמחים במגוון סגנונות ומטבחים, מציגים על פי עקרונות השיטה, תפריט הכולל עשרות מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים של מנות חדשות. זאת לצד מנות קיימות משודרגות, אליהן נוספו מרכיבים שמתבססים ברובם על צומח, קטניות, קמח מלא וחלבון צמחי, כשהתפריט כולל מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות.

אמיר אהרון יציע מנות מהמזרח הרחוק
אמיר אהרון יציע מנות מהמזרח הרחוק. צילום מקס מורון

הגר שפר אומרת: "במסגרת עבודתי למדתי שבדינמיות הלחוצה של ימינו, מחויבות לאורח חיים תובעני עלולה להקשות עלינו יותר מתמיד, ולשאוב בקלות את זמננו היקר ואת האנרגיות שעוד נותרו לנו. מכיוון שעד כה לא היה מענה קולינרי מסודר למי שאימצו את אורח החיים של שיטת CLEAN EATING, שיתוף הפעולה עם אתר יאמי מציג תפריט בריא וטעים הנבנה בהתאם לשיטה ומתבסס על מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים שאינו מעובד, וכך מעניק פתרון נוח שמקל על מאמצי הטרחה והבישול ומתאים גם למשפחות ולילדים".

תפריט בריא וטעים הנבנה בהתאם לשיטה ומתבסס על מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים שאינו מעובד
תפריט בריא וטעים הנבנה בהתאם לשיטה ומתבסס על מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים שאינו מעובד. צילום מקס מורון

דנית שוחט שמבשלת בסגנון ים תיכוני, תציע בין היתר מנות מותאמות כגון קדירת קטניות וקציצות עדשים וקינואה; אמיר אהרון יציע מנות מהמזרח הרחוק כדוגמת תבשיל טופו אינדונזי בחלב קוקוס ותבשיל קארי עדשים וירקות; המטבח הארץ ישראלי של יובל עמית מציע מנות כגון לחמניות כוסמין, מרק מאש עם מנגולד, ועוגיות קוואקר וכדורי תמרים ואגוזים בציפוי קוקוס; לוי אבן חביב ואילן כהן שמבשלים בסגנון מרוקאי, מציעים תחתיות ארטישוק במילוי פטריות, צנוברים וירק ברוטב לימון וקציצות הודו על תרד ומנגולד; ורד דור תציע תפריט איטלקי כדוגמת מרק ריבוליטה ומגוון פסטות על בסיס קמח כוסמין; המטבח המזרחי של אביטל שרף מציע מג'דרה מאורז מלא, סלט כוסמת וירקות צלויים; נאוה משולם שמפעילה מטבח משולב, מציעה מנות של מג׳דרה, אורז, עדשים וכרובית צלויה.

טווח מחירים: החל מ-30 ₪ למנה ועד לדילים משפחתיים של 250 ₪. כל הפרטים והזמנות באתר יאמי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר